12.9.2018
Saimme kevään ja kesän aikana peräti 350 ilmiantoa äänestyksessä, jossa haettiin iloista, palveluhaluista, luotettavaa ja työstään innostunutta servicalaista. Suurimman äänimäärän sai Päivi Liljavirta, ruokapalvelutyöntekijä lounasravintola Kaarteesta.
Asiakkaamme kuvasivat Päiviä mm. seuraavin sanoin:
Päivi on auringonpaiste ja päivänsäde. Hän on ystävällinen, hymyilevä ja huomaavainen. Hänen kanssaan on ilo asioida ja hän saa asiakkaan tuntemaan itsensä tervetulleeksi. Hän on joustava, huumorintajuinen, empaattinen ja helposti lähestyttävä. Hän jaksaa huomioida jokaisen tervehtimällä, kiittämällä ja toivottamalla hyvää ruokahalua. Päivi on aina valmis auttamaan ja opastamaan muita.
– Olin kyllä hyvin yllättynyt ja totta kai se tuntui hyvälle. Uskon, että äänestyksessä menestymiseen vaikutti ukiltani peritty positiivinen elämänasenne ja se, että minulla on halu tulla toimeen kaikkien kanssa.
Päiville on tärkeää, että hän saa palveltua asiakkaan hyvin ja asiakas lähtee tyytyväisenä pois. Hänen mielestään on hienoa, jos asiakas vielä kiittää lähteissään ja kertoo tulevansa uudelleen.
– Asiakkaathan ovat hyvin erilaisia ja pitää löytää se tapa, jolla hänet saa tyytyväiseksi. Huippuhetki on se, kun tyytymätön asiakas lähteekin hyvin palveltuna ja tyytyväisenä pois. Pitää muistaa, että tyytyväinen asiakas voi kertoa hyvistä tai sitten huonoista kokemuksistaan eteenpäin, toteaa Päivi.
Päivin työtehtäviin lounasravintola Kaarteessa kuuluu pääasiassa kassapalvelu ja hän tekee nelituntista työpäivää klo 10-14. – Olen todella tyytyväinen, että pystyn työskentelemään osa-aikaisena terveydellisistä syistä. Valmistuin eines-keittäjän linjalta vuonna 1980 ja sen jälkeen työskentelin Karjalan lennostossa ja Kuopion Aterialla eri kohteissa. Suokadun palvelutalon, Ison-Bertan ja Savotalon kautta tulin sitten tänne Kaarteeseen, kun se avattiin. Meillä on täällä hyvä yhteishenki ja minulla on ihanat työkaverit, jotka antavat voimaa ja tsemppavat toisiaan tarvittaessa, kiittää Päivi.
– Rentoudun mökillä, metsässä kävellen ja liikkuen mahdollisuuksien mukaan. Minulla on ihana 4-vuotias tyttären poika, joka tuo iloa elämään tilanteessa kuin tilanteessa. Seuraava askel minulla on kyllä eläkkeelle jääminen, mutta toivoisin jaksavani vielä useita vuosia töissä täällä Kaarteessa, toteaa Servican vuoden 2018 asiakaspalvelija.
Arvoimme vuoden asiakaspalvelijaa äänestäneiden kesken Servican 100 euron lahjakortin ja sen voitti Taina Tolvanen Savotalolta. Paljon onnea!
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
16.4.2024 Servicalla positiivinen vaikuttavuus yhteiskuntaan – tuore selvitys sijoittaa Servican globaalisti parhaan kymmenen prosentin joukkoon
12.4.2024 Kansainvälistä välinehuollon päivää vietettiin 10.4.2024
8.4.2024 Lakot päättyneet – palvelutoiminta pystyttiin toteuttamaan asiakkaille
25.3.2024 Haluamme olla turvallinen, laadukas ja huoltovarma toimija
13.3.2024 Puhtauspalvelun laatua ja tehokkuutta lisäävä Sisu-tuotannonohjausjärjestelmä käyttöön KYSillä
6.3.2024 Servica on onnistunut toiminnassaan ja palveluissaan kokonaisuutena hyvin
5.3.2024 Mitä tänään syödään – kysely peruskoululaisille ja lukiolaisille
29.2.2024 Tiedote 29.2.2024: Kiuruveden vatsatautitapauksien lähteeksi varmistui porkkanaraaste
27.2.2024 Helmikuun uutiskirje on julkaistu
13.2.2024 Tiedote 13.2.2024: Selvitys Kiuruveden vatsatautitapauksista