13.11.2019
Kuvassa vas. Jani Koli, Merja Kaikkonen, Paula Vilhunen, Yirga Mirete ja Roosa Pitkänen.
Tämä oli toinen vuosi, kun pyysimme asiakkaitamme ja omaa henkilöstöämme ilmiantamaan hyviä asiakaspalvelijoita, jotka saavat asiakkaan hymyilemään ja joista huokuu palveluhalukkuus sekä hyvä tilannetaju. Saimme reilusti yli 200 ilmiantoa ja olikin todella ilahduttavaa, kun asiakkaamme antoivat taas niin ison panostuksen kilpailuun.
Vuoden 2019 servicalainen asiakaspalvelija suurimmalla äänimäärällä on Merja Kaikkonen, varastotyöntekijä keskusvarastolta. Asiakkaamme kuvasivat Merjaa seuraavasti:
Merja on ystävällinen, iloinen ja selvittää asian kuin asian. Merja hoitaa keskusvaraston asiakaspalveluasiat alusta loppuun luotettavasti ja joutuisasti. Ei ole asiaa keskusvarastolla asioidessa, mitä Merja ei selvittäisi ja ilmoittaisi miten asia on. Huippu ammattilainen alallaan! Parhaimmillaan selvittää todella monimutkaisia ongelmia ja soittaa vielä perään, että asia on varmasti kunnossa. Ei ole niin pientä asiaa, etteikö Merja hoitaisi. Aina iloinen vastaus puhelimessa. Merjaan voi aina luottaa. Asiat hoituu, olipa kesä tai talvi. Aina todella ystävällinen, todella luotettava, osaa työnsä, auttaa aina.
Voittajan lisäksi seuraavat henkilöt saivat runsaasti ääniä ja heidät palkittiin kilpailussa kunniamaininnoin: potilaskuljettaja Jani Koli KYSiltä, laitoshuoltaja Yirga Mirete KYSiltä, ruokapalvelutyöntekijä Roosa Pitkänen lounasravintola Kaarteesta ja palveluvastaava Paula Vilhunen Suopursun päiväkodista. Myös viimevuoden palkitut Päivi Liljavirta, Anna-Mari Repo ja Ulla Pärnänen saivat useita mainintoja äänestyksessä.
Arvoimme äänestykseen osallistuneiden kesken 100 euron lahjakortin ja sen voitti Niina Miettinen KYSiltä. Merjan ja muiden palkittujen ajatuksia asiakaspalvelusta tullaan julkaisemaan kuukausittain verkkosivuillamme Servicalla töissä –juttusarjassa. Tutustu tästä vuoden 2019 huipputyyppeihin.
Kiitos kaikille äänestykseen osallistuneille!
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
27.9.2023 Ruokalistat ovat saaneet positiivista palautetta Suonenjoella
18.9.2023 Hävikkiä ehkäistään Servicalla monin tavoin
25.8.2023 Elokuun uutiskirje on julkaistu
15.8.2023 Ylijäämäruoan myynti on alkanut jälleen
24.7.2023 Anna hoitaa Neulasen päiväkodin tehtäviä pitkällä kokemuksella
11.7.2023 Harjulan viemärisaneeraus valmistui neljä kuukautta etuajassa
28.6.2023 Iisalmen välinehuollossa työskentelee pieni ja tiivis porukka
20.6.2023 Servica Oy:n käynti- ja postiosoite on muuttunut
15.6.2023 Kesäkuun uutiskirje on julkaistu
31.5.2023 Sonkajärvellä kaikki tuntevat toisensa ja yhteistyö sujuu hyvin