26.11.2021
Vuoden 2021 asiakaspalvelijaa haettiin touko-syyskuun aikana järjestetyssä äänestyksessä, jossa haettiin toiminnallaan erityisen hyvän vaikutuksen asiakaspalvelijana tehnyttä servicalaista. Saimme runsaan määrän ilmiantoja ja perusteluita, joita oli ilo saada ja lukea.
Vuoden 2021 servicalainen asiakaspalvelija suurimmalla äänimäärällä on laitoshuoltaja Pirjo Niskanen KYSin laitoshuollosta.
Pirjon erinomaisia asiakaspalvelutaitoja asiakkaamme kuvasivat mm. seuraavasti:
”Pirjo on iloinen ja äärimmäisen palveluhenkinen tilanteessa kuin tilanteessa. Hän on raudanluja ja luotettava ammattilainen, joka osaa ennakoida tilanteet. Pirjo on taitava moniammatillisessa työskentelyssä ja osaa suunnitella omaa työtään taitavasti auttamaan asiakasta. Hän perehdyttää ja opastaa kärsivällisesti vakaalla ammattitaidollaan ja ystävällisellä asenteellaan myös kollegoistaan oman alansa asiantuntijoita. Pirjo on hieno esimerkki siitä, kuinka jokaisen tulisi tehdä työtään.
Tänä vuonna KYSin laitoshuolto erottui äänestyksessä erityisesti ja sai asiakkailtamme mahtavan määrän kiitoksia hyvästä asiakaspalvelusta ja yhteistyöstä. Kaikista palveluistamme ilmiannettiin useita huipputyyppejä, joita huomioitiin kunniamaininnoilla tänään järjestetyssä palkitsemistilaisuudessa.
Kunniamaininnoilla huomioitiin Mervi Tuomainen ja Siriwan Luukkonen KYSin laitoshuollosta, palveluvastaava Pirjo Parviainen Melalahden päiväkodilta, ruokapalvelutyöntekijä Eveliina Helin, kiinteistönhoitaja Andrei Ragozin, kuljetustyöntekijä Sami Savolainen KYSin sisäkuljetuksesta ja apuvälinemekaanikko Joni Viitanen.
Ilahduttavaa oli myös se, että myös aiempien vuosien palkitut asiakaspalvelijat saivat useita mainintoja äänestyksessä.
Pirjon ja muiden äänestyksessä palkittujen esittelyt julkaistaan eri kanavissamme tulevien viikkojen aikana. Arvoimme äänestykseen osallistuneiden kesken 100 euron arvoisen lahjakortin, jonka voitti Heikki Kekki.
Kiitos kaikille äänestykseen osallistuneille!
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
24.5.2023 Anja Jokinen ja Sasu Rissanen ovat toimineet liiketoiminta-alueen johtajana kolme kuukautta
19.5.2023 KYSin uudet tilat palvelevat työntekijöiden ja asiakkaiden tarpeita
10.5.2023 Tuotekehitysyhteistyötä lähialueen toimijoiden kanssa
28.4.2023 Lue huhtikuun uutiskirjeestä ajankohtaiset kuulumiset
31.3.2023 Keskusvaraston toiminta on normalisoitunut
23.3.2023 Kiinteistö- ja siivouspalvelualan lakoilla ei ole vaikutusta Servican palveluihin
14.3.2023 Maaliskuun uutiskirje julkaistu
3.3.2023 Servican kotiateria-asiakkaiden palautekyselyn tulokset olivat erinomaiset
23.2.2023 Servican keskusvaraston tilannepäivitys ja tilaamisessa huomioitavat asiat
15.2.2023 Kuljetusalan lakon ja tukitoimien vaikutukset Servican toimintaan