26.11.2021
Vuoden 2021 asiakaspalvelijaa haettiin touko-syyskuun aikana järjestetyssä äänestyksessä, jossa haettiin toiminnallaan erityisen hyvän vaikutuksen asiakaspalvelijana tehnyttä servicalaista. Saimme runsaan määrän ilmiantoja ja perusteluita, joita oli ilo saada ja lukea.
Vuoden 2021 servicalainen asiakaspalvelija suurimmalla äänimäärällä on laitoshuoltaja Pirjo Niskanen KYSin laitoshuollosta.
Pirjon erinomaisia asiakaspalvelutaitoja asiakkaamme kuvasivat mm. seuraavasti:
”Pirjo on iloinen ja äärimmäisen palveluhenkinen tilanteessa kuin tilanteessa. Hän on raudanluja ja luotettava ammattilainen, joka osaa ennakoida tilanteet. Pirjo on taitava moniammatillisessa työskentelyssä ja osaa suunnitella omaa työtään taitavasti auttamaan asiakasta. Hän perehdyttää ja opastaa kärsivällisesti vakaalla ammattitaidollaan ja ystävällisellä asenteellaan myös kollegoistaan oman alansa asiantuntijoita. Pirjo on hieno esimerkki siitä, kuinka jokaisen tulisi tehdä työtään.
Tänä vuonna KYSin laitoshuolto erottui äänestyksessä erityisesti ja sai asiakkailtamme mahtavan määrän kiitoksia hyvästä asiakaspalvelusta ja yhteistyöstä. Kaikista palveluistamme ilmiannettiin useita huipputyyppejä, joita huomioitiin kunniamaininnoilla tänään järjestetyssä palkitsemistilaisuudessa.
Kunniamaininnoilla huomioitiin Mervi Tuomainen ja Siriwan Luukkonen KYSin laitoshuollosta, palveluvastaava Pirjo Parviainen Melalahden päiväkodilta, ruokapalvelutyöntekijä Eveliina Helin, kiinteistönhoitaja Andrei Ragozin, kuljetustyöntekijä Sami Savolainen KYSin sisäkuljetuksesta ja apuvälinemekaanikko Joni Viitanen.
Ilahduttavaa oli myös se, että myös aiempien vuosien palkitut asiakaspalvelijat saivat useita mainintoja äänestyksessä.
Pirjon ja muiden äänestyksessä palkittujen esittelyt julkaistaan eri kanavissamme tulevien viikkojen aikana. Arvoimme äänestykseen osallistuneiden kesken 100 euron arvoisen lahjakortin, jonka voitti Heikki Kekki.
Kiitos kaikille äänestykseen osallistuneille!
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
16.4.2024 Servicalla positiivinen vaikuttavuus yhteiskuntaan – tuore selvitys sijoittaa Servican globaalisti parhaan kymmenen prosentin joukkoon
12.4.2024 Kansainvälistä välinehuollon päivää vietettiin 10.4.2024
8.4.2024 Lakot päättyneet – palvelutoiminta pystyttiin toteuttamaan asiakkaille
25.3.2024 Haluamme olla turvallinen, laadukas ja huoltovarma toimija
13.3.2024 Puhtauspalvelun laatua ja tehokkuutta lisäävä Sisu-tuotannonohjausjärjestelmä käyttöön KYSillä
6.3.2024 Servica on onnistunut toiminnassaan ja palveluissaan kokonaisuutena hyvin
5.3.2024 Mitä tänään syödään – kysely peruskoululaisille ja lukiolaisille
29.2.2024 Tiedote 29.2.2024: Kiuruveden vatsatautitapauksien lähteeksi varmistui porkkanaraaste
27.2.2024 Helmikuun uutiskirje on julkaistu
13.2.2024 Tiedote 13.2.2024: Selvitys Kiuruveden vatsatautitapauksista