22.12.2021
”Sami hoitaa asiat loppuun asti iloisesti ja vastuullisesti. Hän on kohtelias ja ystävällinen kaikille. Sami tekee mitä lupaa ja on asiakaslähtöinen työntekijä. Hän auttaa aina tarvittaessa ja on oikealla asenteella liikenteessä. ”
Näin perustelivat asiakkaamme kunniamaininnalla huomioidun kuljetustyöntekijä Sami Savolaisen asiakaspalvelutaitoja tämän vuoden asiakaspalvelijaäänestyksessä.
– Tulin armeijan jälkeen vuonna 2015 tekemään välinehuollon muuttoa Kaarisairaalaan pariksi kuukaudeksi ja sille tielle jäin. Työt jatkuivat muuton jälkeen KYSin sisäkuljetuksessa ja niissä tehtävissä olen edelleen. Vaihtelevaan työhöni kuuluu erilaisen tavaran, tekstiilien, välineiden ja ruoan kuljetusta KYSin ja Harjulan sairaalan sisällä.
Samin päivittäin työssään kohtaamia asiakkaita ovat hoitajat, lääkärit sekä muut servicalaiset täyttöpalvelussa ja laitoshuollossa.
– Mielestäni on tärkeää miettiä minkälaista palvelua itse toivoisi, jos olisi asiakas ja tilannut palvelun. Jos työn ottaa hoitaakseen, se pitää hoitaa kunnolla ja loppuun asti.
– Täällä on mukava työskennellä. Meillä on hyvä työporukka kaikin puolin ja mukavat asiakkaat, kertoo Sami työstään.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
27.11.2023 Servica tekee kiinteistöauditointeja Pohjois-Savon hyvinvointialueen kiinteistöille
22.11.2023 Asiakastyytyväisyyskyselyt käynnissä – vastaa 22.11. – 8.12.2023
16.11.2023 Rautavaaralla yhteistyö ja kommunikaatio sujuu hyvin
14.11.2023 Varkaudessa järjestettiin makuraati yläkoululaisille
13.11.2023 Työntekijätarina – Suvi Väisänen, Business Controller
27.10.2023 Lokakuun uutiskirje on julkaistu
18.10.2023 Tavoitteena yhtenäisen datan laajempi hyödyntäminen ja ennustettavuuden kehittyminen
9.10.2023 Kiinteistöpalvelujen asunnon muutostyöt ja käyttäjäpalvelut laajentuivat hyvinvointialueen myötä
27.9.2023 Ruokalistat ovat saaneet positiivista palautetta Suonenjoella
18.9.2023 Hävikkiä ehkäistään Servicalla monin tavoin