22.12.2021
”Sami hoitaa asiat loppuun asti iloisesti ja vastuullisesti. Hän on kohtelias ja ystävällinen kaikille. Sami tekee mitä lupaa ja on asiakaslähtöinen työntekijä. Hän auttaa aina tarvittaessa ja on oikealla asenteella liikenteessä. ”
Näin perustelivat asiakkaamme kunniamaininnalla huomioidun kuljetustyöntekijä Sami Savolaisen asiakaspalvelutaitoja tämän vuoden asiakaspalvelijaäänestyksessä.
– Tulin armeijan jälkeen vuonna 2015 tekemään välinehuollon muuttoa Kaarisairaalaan pariksi kuukaudeksi ja sille tielle jäin. Työt jatkuivat muuton jälkeen KYSin sisäkuljetuksessa ja niissä tehtävissä olen edelleen. Vaihtelevaan työhöni kuuluu erilaisen tavaran, tekstiilien, välineiden ja ruoan kuljetusta KYSin ja Harjulan sairaalan sisällä.
Samin päivittäin työssään kohtaamia asiakkaita ovat hoitajat, lääkärit sekä muut servicalaiset täyttöpalvelussa ja laitoshuollossa.
– Mielestäni on tärkeää miettiä minkälaista palvelua itse toivoisi, jos olisi asiakas ja tilannut palvelun. Jos työn ottaa hoitaakseen, se pitää hoitaa kunnolla ja loppuun asti.
– Täällä on mukava työskennellä. Meillä on hyvä työporukka kaikin puolin ja mukavat asiakkaat, kertoo Sami työstään.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
16.6.2022 Kesäkuun uutiskirje julkaistu
9.6.2022 Servicalle on myönnetty Ekokompassi-sertifikaatti
3.6.2022 Varkauden apuväline- ja lääkintälaitehuollossa eletään mielenkiintoista ja työntäyteistä aikaa
25.5.2022 Varautumissuunnittelu varmistaa toiminnan muuttuvissa tilanteissa
13.5.2022 Servica valmistelee tukipalveluiden haltuunottoa
6.5.2022 Servican uusi toimitusjohtaja on Mika Takkinen
29.4.2022 Huhtikuun uutiskirje julkaistu
28.4.2022 JHL:n työnseisauksen 3. – 9.5.2022 vaikutukset Servican toimintaan
24.3.2022 JHL:n ja JYTY:n työnseisauksen vaikutukset Servican toimintaan
18.3.2022 JHL:n ja JYTY:n ilmoitus työnseisauksesta 29. – 30.3.2022