22.12.2021
”Sami hoitaa asiat loppuun asti iloisesti ja vastuullisesti. Hän on kohtelias ja ystävällinen kaikille. Sami tekee mitä lupaa ja on asiakaslähtöinen työntekijä. Hän auttaa aina tarvittaessa ja on oikealla asenteella liikenteessä. ”
Näin perustelivat asiakkaamme kunniamaininnalla huomioidun kuljetustyöntekijä Sami Savolaisen asiakaspalvelutaitoja tämän vuoden asiakaspalvelijaäänestyksessä.
– Tulin armeijan jälkeen vuonna 2015 tekemään välinehuollon muuttoa Kaarisairaalaan pariksi kuukaudeksi ja sille tielle jäin. Työt jatkuivat muuton jälkeen KYSin sisäkuljetuksessa ja niissä tehtävissä olen edelleen. Vaihtelevaan työhöni kuuluu erilaisen tavaran, tekstiilien, välineiden ja ruoan kuljetusta KYSin ja Harjulan sairaalan sisällä.
Samin päivittäin työssään kohtaamia asiakkaita ovat hoitajat, lääkärit sekä muut servicalaiset täyttöpalvelussa ja laitoshuollossa.
– Mielestäni on tärkeää miettiä minkälaista palvelua itse toivoisi, jos olisi asiakas ja tilannut palvelun. Jos työn ottaa hoitaakseen, se pitää hoitaa kunnolla ja loppuun asti.
– Täällä on mukava työskennellä. Meillä on hyvä työporukka kaikin puolin ja mukavat asiakkaat, kertoo Sami työstään.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
23.3.2023 Kiinteistö- ja siivouspalvelualan lakoilla ei ole vaikutusta Servican palveluihin
14.3.2023 Maaliskuun uutiskirje julkaistu
3.3.2023 Servican kotiateria-asiakkaiden palautekyselyn tulokset olivat erinomaiset
23.2.2023 Servican keskusvaraston tilannepäivitys ja tilaamisessa huomioitavat asiat
15.2.2023 Kuljetusalan lakon ja tukitoimien vaikutukset Servican toimintaan
8.2.2023 Servican keskusvaraston toimituksissa edelleen viivettä – toimitusmäärät kasvavat päivittäin
2.2.2023 Kaupan alan lakko voi vaikuttaa Servican ateriapalveluihin 6.2. alkaen
27.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – laitoshuoltaja Päivi Kantanen
25.1.2023 Muutoksia Servica Oy:n yhteystietoihin
20.1.2023 Keskusvaraston toimituksissa edelleen toimitushäiriötä