Hae

Ajankohtaista

Asiakastyytyväisyyskyselyt käynnissä 24.1.-6.2.2022

24.1.2022

Toteutamme 24.1. – 6.2.2022 asiakastyytyväisyyskyselyt tilaaja-asiakkaille sekä ruokaileville asiakkaille kohderyhminä esikoululaiset, peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat, lukion 2. vuosikurssilaiset sekä lounasravintoloiden asiakkaat. Kyselyt toteuttaa Servican toimeksiannosta Proof Advisory.

Vastaa tästä

Tilaaja-asiakkaiden kyselyn vastauslinkki on toimitettu kohderyhmän sähköpostiin 24.1. aamulla. Tilaajatyytyväisyyskysely kohdistetaan organisaation johdolle, sopimusyhteistyöhenkilöille sekä tilaaville käyttäjäasiakkaille, kuten päiväkodinjohtajille, rehtoreille ja osastonhoitajille. Esikoululaisten kysely toteutetaan paperilomakkeilla, jotka on toimitettu Käärmelahden, Maaninkajärven, Uppo-Nallen, Maljapuron ja Puijonlaakson päiväkoteihin postitse. Peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat sekä lukion 2. vuosikurssilaiset vastaavat kyselyyn Wilmasta saatavan vastauslinkin kautta. Linkki on saatavissa myös koulujen verkkosivuilla. Lounasravintoloiden asiakastyytyväisyyskyselyn vastauslinkki on saatavissa Kuhan ja Sykkeen ajankohtaisista

Arvomme vastaajien kesken välipalalippuja, Servican lahjakortteja ja pääsylippuja HopLop Kuopio Siikarantaan.

 

Arkisto