24.1.2022
Toteutamme 24.1. – 6.2.2022 asiakastyytyväisyyskyselyt tilaaja-asiakkaille sekä ruokaileville asiakkaille kohderyhminä esikoululaiset, peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat, lukion 2. vuosikurssilaiset sekä lounasravintoloiden asiakkaat. Kyselyt toteuttaa Servican toimeksiannosta Proof Advisory.
Vastaa tästä
Tilaaja-asiakkaiden kyselyn vastauslinkki on toimitettu kohderyhmän sähköpostiin 24.1. aamulla. Tilaajatyytyväisyyskysely kohdistetaan organisaation johdolle, sopimusyhteistyöhenkilöille sekä tilaaville käyttäjäasiakkaille, kuten päiväkodinjohtajille, rehtoreille ja osastonhoitajille. Esikoululaisten kysely toteutetaan paperilomakkeilla, jotka on toimitettu Käärmelahden, Maaninkajärven, Uppo-Nallen, Maljapuron ja Puijonlaakson päiväkoteihin postitse. Peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat sekä lukion 2. vuosikurssilaiset vastaavat kyselyyn Wilmasta saatavan vastauslinkin kautta. Linkki on saatavissa myös koulujen verkkosivuilla. Lounasravintoloiden asiakastyytyväisyyskyselyn vastauslinkki on saatavissa Kuhan ja Sykkeen ajankohtaisista
Arvomme vastaajien kesken välipalalippuja, Servican lahjakortteja ja pääsylippuja HopLop Kuopio Siikarantaan.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
16.6.2022 Kesäkuun uutiskirje julkaistu
9.6.2022 Servicalle on myönnetty Ekokompassi-sertifikaatti
3.6.2022 Varkauden apuväline- ja lääkintälaitehuollossa eletään mielenkiintoista ja työntäyteistä aikaa
25.5.2022 Varautumissuunnittelu varmistaa toiminnan muuttuvissa tilanteissa
13.5.2022 Servica valmistelee tukipalveluiden haltuunottoa
6.5.2022 Servican uusi toimitusjohtaja on Mika Takkinen
29.4.2022 Huhtikuun uutiskirje julkaistu
28.4.2022 JHL:n työnseisauksen 3. – 9.5.2022 vaikutukset Servican toimintaan
24.3.2022 JHL:n ja JYTY:n työnseisauksen vaikutukset Servican toimintaan
18.3.2022 JHL:n ja JYTY:n ilmoitus työnseisauksesta 29. – 30.3.2022