24.1.2022
Toteutamme 24.1. – 6.2.2022 asiakastyytyväisyyskyselyt tilaaja-asiakkaille sekä ruokaileville asiakkaille kohderyhminä esikoululaiset, peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat, lukion 2. vuosikurssilaiset sekä lounasravintoloiden asiakkaat. Kyselyt toteuttaa Servican toimeksiannosta Proof Advisory.
Vastaa tästä
Tilaaja-asiakkaiden kyselyn vastauslinkki on toimitettu kohderyhmän sähköpostiin 24.1. aamulla. Tilaajatyytyväisyyskysely kohdistetaan organisaation johdolle, sopimusyhteistyöhenkilöille sekä tilaaville käyttäjäasiakkaille, kuten päiväkodinjohtajille, rehtoreille ja osastonhoitajille. Esikoululaisten kysely toteutetaan paperilomakkeilla, jotka on toimitettu Käärmelahden, Maaninkajärven, Uppo-Nallen, Maljapuron ja Puijonlaakson päiväkoteihin postitse. Peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat sekä lukion 2. vuosikurssilaiset vastaavat kyselyyn Wilmasta saatavan vastauslinkin kautta. Linkki on saatavissa myös koulujen verkkosivuilla. Lounasravintoloiden asiakastyytyväisyyskyselyn vastauslinkki on saatavissa Kuhan ja Sykkeen ajankohtaisista
Arvomme vastaajien kesken välipalalippuja, Servican lahjakortteja ja pääsylippuja HopLop Kuopio Siikarantaan.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
2.2.2023 Kaupan alan lakko voi vaikuttaa Servican ateriapalveluihin 6.2. alkaen
27.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – laitoshuoltaja Päivi Kantanen
25.1.2023 Muutoksia Servica Oy:n yhteystietoihin
20.1.2023 Keskusvaraston toimituksissa edelleen toimitushäiriötä
16.1.2023 Keskusvaraston toimituksissa on toimitushäiriötä viikolla 3
11.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – toimistosihteeri Johanna Rissanen
10.1.2023 Servican keskusvarasto muuttaa uusiin tiloihin 13.-15.1.2023
3.1.2023 Ruokalistoilla ja ateriatoimituksissa muutoksia viikoilla 1-2
2.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – Merja Ahonen Hatsalasta
30.12.2022 Servican toiminta-alue laajenee hyvinvointialueiden muodostumisen yhteydessä koko Pohjois-Savon alueelle