24.1.2022
Toteutamme 24.1. – 6.2.2022 asiakastyytyväisyyskyselyt tilaaja-asiakkaille sekä ruokaileville asiakkaille kohderyhminä esikoululaiset, peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat, lukion 2. vuosikurssilaiset sekä lounasravintoloiden asiakkaat. Kyselyt toteuttaa Servican toimeksiannosta Proof Advisory.
Vastaa tästä
Tilaaja-asiakkaiden kyselyn vastauslinkki on toimitettu kohderyhmän sähköpostiin 24.1. aamulla. Tilaajatyytyväisyyskysely kohdistetaan organisaation johdolle, sopimusyhteistyöhenkilöille sekä tilaaville käyttäjäasiakkaille, kuten päiväkodinjohtajille, rehtoreille ja osastonhoitajille. Esikoululaisten kysely toteutetaan paperilomakkeilla, jotka on toimitettu Käärmelahden, Maaninkajärven, Uppo-Nallen, Maljapuron ja Puijonlaakson päiväkoteihin postitse. Peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat sekä lukion 2. vuosikurssilaiset vastaavat kyselyyn Wilmasta saatavan vastauslinkin kautta. Linkki on saatavissa myös koulujen verkkosivuilla. Lounasravintoloiden asiakastyytyväisyyskyselyn vastauslinkki on saatavissa Kuhan ja Sykkeen ajankohtaisista
Arvomme vastaajien kesken välipalalippuja, Servican lahjakortteja ja pääsylippuja HopLop Kuopio Siikarantaan.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
27.11.2023 Servica tekee kiinteistöauditointeja Pohjois-Savon hyvinvointialueen kiinteistöille
22.11.2023 Asiakastyytyväisyyskyselyt käynnissä – vastaa 22.11. – 8.12.2023
16.11.2023 Rautavaaralla yhteistyö ja kommunikaatio sujuu hyvin
14.11.2023 Varkaudessa järjestettiin makuraati yläkoululaisille
13.11.2023 Työntekijätarina – Suvi Väisänen, Business Controller
27.10.2023 Lokakuun uutiskirje on julkaistu
18.10.2023 Tavoitteena yhtenäisen datan laajempi hyödyntäminen ja ennustettavuuden kehittyminen
9.10.2023 Kiinteistöpalvelujen asunnon muutostyöt ja käyttäjäpalvelut laajentuivat hyvinvointialueen myötä
27.9.2023 Ruokalistat ovat saaneet positiivista palautetta Suonenjoella
18.9.2023 Hävikkiä ehkäistään Servicalla monin tavoin