Hae

Ajankohtaista

Asiakastyytyväisyyskyselyt käynnissä – vastaa 22.11. – 8.12.2023

22.11.2023

Toteutamme 22.11. – 8.12.2023 asiakastyytyväisyyskyselyt tilaaja-asiakkaille sekä ruokaileville asiakkaille kohderyhminä esikoululaiset, peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat, lukion 2. vuosikurssilaiset sekä lounasravintoloiden asiakkaat. Kyselyt toteuttaa Servican toimeksiannosta Dagmar.

Vastaa tästä

Tilaaja-asiakkaiden kyselyn vastauslinkki toimitetaan vastaajille sähköpostilla 22.11.2023. Tilaajatyytyväisyyskysely kohdistetaan organisaation johdolle, sopimusyhteistyöhenkilöille sekä tilaaville käyttäjäasiakkaille, kuten päiväkodinjohtajille, rehtoreille ja osastonhoitajille.  

 

    Esikoululaisten kysely toteutetaan paperilomakkeilla, jotka toimitetaan Käärmelahden, Maaningan, Uppo-Nallen, Maljapuron, Kopolan, Taulumäen, Kuorevirran ja Satumetsän päiväkotien esikouluryhmille viikolla 47-48.

    Peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat sekä lukion 2. vuosikurssilaiset vastaavat kyselyyn Wilmasta saatavan vastauslinkin kautta. Vastauslinkki on saatavissa myös koulujen verkkosivuilta.

    Arvomme yhteystietonsa jättäneiden vastaajien kesken Servican, Finnkinon ja HopLopin lahjakortteja.

     

    Arkisto