11.1.2019
Toteutamme vuosittain järjestettävät asiakastyytyväisyyskyselyt tilaaja-asiakkaille sekä ruokaileville asiakkaille kohderyhminä esikoululaiset, peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat, lukion 2. vuosikurssilaiset, lounasravintoloiden asiakkaat sekä asumispalvelun asukkaat. Kyselyt toteuttaa Servican toimeksiannosta Mediatoimisto Voitto.
Vastaa tästä
Esikoululaisten ja hoivalaitosten asiakkaiden kyselyt toteutetaan paperilomakkeilla, jotka on toimitettu asiakasryhmistä valittuihin toimipaikkoihin. Tilaaja-asiakkaille on lähetetty henkilökohtainen sähköpostikutsu sähköiseen kyselyyn.
Arvomme vastaajien kesken välipalalippuja, Servican lahjakortteja ja pääsylippuja HopLop Kuopio Siikarantaan. Kyselyn tuloksista tiedotetaan tulosten valmistuttua keväällä.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
27.9.2023 Ruokalistat ovat saaneet positiivista palautetta Suonenjoella
18.9.2023 Hävikkiä ehkäistään Servicalla monin tavoin
25.8.2023 Elokuun uutiskirje on julkaistu
15.8.2023 Ylijäämäruoan myynti on alkanut jälleen
24.7.2023 Anna hoitaa Neulasen päiväkodin tehtäviä pitkällä kokemuksella
11.7.2023 Harjulan viemärisaneeraus valmistui neljä kuukautta etuajassa
28.6.2023 Iisalmen välinehuollossa työskentelee pieni ja tiivis porukka
20.6.2023 Servica Oy:n käynti- ja postiosoite on muuttunut
15.6.2023 Kesäkuun uutiskirje on julkaistu
31.5.2023 Sonkajärvellä kaikki tuntevat toisensa ja yhteistyö sujuu hyvin