11.1.2019
Toteutamme vuosittain järjestettävät asiakastyytyväisyyskyselyt tilaaja-asiakkaille sekä ruokaileville asiakkaille kohderyhminä esikoululaiset, peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat, lukion 2. vuosikurssilaiset, lounasravintoloiden asiakkaat sekä asumispalvelun asukkaat. Kyselyt toteuttaa Servican toimeksiannosta Mediatoimisto Voitto.
Vastaa tästä
Esikoululaisten ja hoivalaitosten asiakkaiden kyselyt toteutetaan paperilomakkeilla, jotka on toimitettu asiakasryhmistä valittuihin toimipaikkoihin. Tilaaja-asiakkaille on lähetetty henkilökohtainen sähköpostikutsu sähköiseen kyselyyn.
Arvomme vastaajien kesken välipalalippuja, Servican lahjakortteja ja pääsylippuja HopLop Kuopio Siikarantaan. Kyselyn tuloksista tiedotetaan tulosten valmistuttua keväällä.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
23.3.2023 Kiinteistö- ja siivouspalvelualan lakoilla ei ole vaikutusta Servican palveluihin
14.3.2023 Maaliskuun uutiskirje julkaistu
3.3.2023 Servican kotiateria-asiakkaiden palautekyselyn tulokset olivat erinomaiset
23.2.2023 Servican keskusvaraston tilannepäivitys ja tilaamisessa huomioitavat asiat
15.2.2023 Kuljetusalan lakon ja tukitoimien vaikutukset Servican toimintaan
8.2.2023 Servican keskusvaraston toimituksissa edelleen viivettä – toimitusmäärät kasvavat päivittäin
2.2.2023 Kaupan alan lakko voi vaikuttaa Servican ateriapalveluihin 6.2. alkaen
27.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – laitoshuoltaja Päivi Kantanen
25.1.2023 Muutoksia Servica Oy:n yhteystietoihin
20.1.2023 Keskusvaraston toimituksissa edelleen toimitushäiriötä