11.1.2019
Toteutamme vuosittain järjestettävät asiakastyytyväisyyskyselyt tilaaja-asiakkaille sekä ruokaileville asiakkaille kohderyhminä esikoululaiset, peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat, lukion 2. vuosikurssilaiset, lounasravintoloiden asiakkaat sekä asumispalvelun asukkaat. Kyselyt toteuttaa Servican toimeksiannosta Mediatoimisto Voitto.
Vastaa tästä
Esikoululaisten ja hoivalaitosten asiakkaiden kyselyt toteutetaan paperilomakkeilla, jotka on toimitettu asiakasryhmistä valittuihin toimipaikkoihin. Tilaaja-asiakkaille on lähetetty henkilökohtainen sähköpostikutsu sähköiseen kyselyyn.
Arvomme vastaajien kesken välipalalippuja, Servican lahjakortteja ja pääsylippuja HopLop Kuopio Siikarantaan. Kyselyn tuloksista tiedotetaan tulosten valmistuttua keväällä.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
16.6.2022 Kesäkuun uutiskirje julkaistu
9.6.2022 Servicalle on myönnetty Ekokompassi-sertifikaatti
3.6.2022 Varkauden apuväline- ja lääkintälaitehuollossa eletään mielenkiintoista ja työntäyteistä aikaa
25.5.2022 Varautumissuunnittelu varmistaa toiminnan muuttuvissa tilanteissa
13.5.2022 Servica valmistelee tukipalveluiden haltuunottoa
6.5.2022 Servican uusi toimitusjohtaja on Mika Takkinen
29.4.2022 Huhtikuun uutiskirje julkaistu
28.4.2022 JHL:n työnseisauksen 3. – 9.5.2022 vaikutukset Servican toimintaan
24.3.2022 JHL:n ja JYTY:n työnseisauksen vaikutukset Servican toimintaan
18.3.2022 JHL:n ja JYTY:n ilmoitus työnseisauksesta 29. – 30.3.2022