28.4.2022
JHL ry aloittaa ilmoituksensa mukaan 3. – 9.5.2022 Servicassa työnseisauksen, jolla on vaikutusta kaikkiin Servican palveluliiketoimintoihin. Työnseisaus koskee työvuoroja, jotka alkavat tiistain 3.5. klo 00:01 ja maanantain 9.5. klo 23:59 välillä. Yrityskohtaisella työlupamenettelyllä työseisauksen ulkopuolelle on rajattu tehtävät, jotka voivat aiheuttaa kansalaisen hengen, terveyden, turvallisuuden ja omaisuuden vaarantumisen. Työnseisaus tulee aiheuttamaan merkittäviä katkoksia Servican palveluissa 3. – 9.5.2022.
Palvelujen toteuttamisesta Servican palvelukohteissa sovitaan toimipaikkatasoisesti ja ne pyritään toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan. Mikäli lakot peruuntuvat, toimintamme jatkuu normaaliin tapaan.
Kiitämme yhteistyöstä ja pahoittelemme työnseisauksesta aiheutuvia häiriöitä palveluissamme.
Servica Oy
Kirsi Kokkonen toimitusjohtaja p.044 4260 001 kirsi.kokkonen@servica.fi
|
Terveydenhuollon tukipalvelut Tuija Paldanius johtaja p. 044 4261 100 tuija.paldanius@servica.fi |
||
Kasvun, elinvoiman ja kuntakeskusten tukipalvelut johtaja Sari Karttunen p. 044 4260 501 sari.karttunen@servica.fi |
Logistiikka- ja apuvälinepalvelut johtaja Marko Tuomela p. 044 4260 128 marko.tuomela@servica.fi |
||
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
24.5.2023 Anja Jokinen ja Sasu Rissanen ovat toimineet liiketoiminta-alueen johtajana kolme kuukautta
19.5.2023 KYSin uudet tilat palvelevat työntekijöiden ja asiakkaiden tarpeita
10.5.2023 Tuotekehitysyhteistyötä lähialueen toimijoiden kanssa
28.4.2023 Lue huhtikuun uutiskirjeestä ajankohtaiset kuulumiset
31.3.2023 Keskusvaraston toiminta on normalisoitunut
23.3.2023 Kiinteistö- ja siivouspalvelualan lakoilla ei ole vaikutusta Servican palveluihin
14.3.2023 Maaliskuun uutiskirje julkaistu
3.3.2023 Servican kotiateria-asiakkaiden palautekyselyn tulokset olivat erinomaiset
23.2.2023 Servican keskusvaraston tilannepäivitys ja tilaamisessa huomioitavat asiat
15.2.2023 Kuljetusalan lakon ja tukitoimien vaikutukset Servican toimintaan