11.1.2023
”Johanna on aina iloinen, ystävällinen ja hyväntuulinen. Hän on aina valmis auttamaan asiakkaita sekä työkavereita ja tekee sen ystävällisesti ja huumorilla.”
Johanna työskentelee Servican taloushallinnossa asiantuntijana.
-Ajauduin tehtävääni työharjoittelun kautta, jossa piti antaa näyttökoe asiakaspalvelusta. Aiemmin jännitin ihmiskontakteja ja uusia tilanteita. Kun harjoitteluaikanani Leväsentien info-pisteeseen tarvittiin henkilö, niin minä huomasin istuvani siellä tuhkatiheään. Lopulta siitä tuli minulle paras paikka tehdä töitä. Nykyisin infoa ei enää ole, mutta Servican vaihteen puhelimeen vastailen muutamana päivänä viikossa. Toimin nyt osana taloushallinnon tiimiä ja hoidan sisäisiä asiakkaita parhaani mukaan, sen minkä osaan ja pystyn.
Nykyisin Johannan kohtaa asiakkaita puhelinvaihteen kautta sekä palvellen omia sisäisiä asiakkaita.
-Saatan soitella asioita selvitellessäni työkaverille ja kysellä kuulemma vaikeita, mutta aina on löytynyt vaikeisiinkin kysymyksiin vastaus. Yhdessä tekemällä saadaan paljon enempi aikaan kuin yksin pähkäilemällä. Itse ajattelen, että jokainen ihminen on arvokas ja jokaista täytyy kohdella samanarvoisesti. Siitä lähtökohdasta on helppo lähteä asiakkaita palvelemaan, oli ne sisäisiä tai ulkoisia asiakkaita.
Johannan mielestä tärkeintä asiakaspalvelussa on olla läsnä aidosti, hoitaa hommat ripeästi ja hyvin.
-Iloa ei saa unohtaa eikä sitä, että se mikä tuottaisi iloa itsellesi tuottaa iloa myös toiselle. Nämä pienet asiat voisivat olla hyvän huomenen toivottaminen ja ihmisen huomioiminen henkilökohtaisesti – saa sanoa ääneen silloin kun on hyvää sanottavaa. Minä olen kova puhumaan ja joskus tuulikin huulia liikuttaa. Kerran tuli kysyttyä asiakkaalta hänen hakiessaan parkkilupaa autolle, että onko kyse omasta vai henkilökohtaisesta autosta. Vähän meni pieleen, mutta tästä saatiin asiakkaan kanssa kunnon naurut. On myös hienoa pystyä sanomaan, että minä vaan tykkään työstäni hurjasti, päättää Johanna tyytyväisenä.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
16.4.2024 Servicalla positiivinen vaikuttavuus yhteiskuntaan – tuore selvitys sijoittaa Servican globaalisti parhaan kymmenen prosentin joukkoon
12.4.2024 Kansainvälistä välinehuollon päivää vietettiin 10.4.2024
8.4.2024 Lakot päättyneet – palvelutoiminta pystyttiin toteuttamaan asiakkaille
25.3.2024 Haluamme olla turvallinen, laadukas ja huoltovarma toimija
13.3.2024 Puhtauspalvelun laatua ja tehokkuutta lisäävä Sisu-tuotannonohjausjärjestelmä käyttöön KYSillä
6.3.2024 Servica on onnistunut toiminnassaan ja palveluissaan kokonaisuutena hyvin
5.3.2024 Mitä tänään syödään – kysely peruskoululaisille ja lukiolaisille
29.2.2024 Tiedote 29.2.2024: Kiuruveden vatsatautitapauksien lähteeksi varmistui porkkanaraaste
27.2.2024 Helmikuun uutiskirje on julkaistu
13.2.2024 Tiedote 13.2.2024: Selvitys Kiuruveden vatsatautitapauksista