31.3.2023
Toimitilamuutosta ja ennakoitua suuremmista tilausmääristä johtuneet keskusvaraston toimitusviiveet ja -puutteet on saatu purettua viime viikkojen aikana ja tilaus-toimitusprosessi toimii nyt normaalisti. Toimituksissa on tällä hetkellä viiveitä pääosin vain niiden yksittäisten tilausten osalta, joissa on ollut tuotteiden saatavuusongelmia tai pitkiä toimitusaikoja.
Keskusvarastolla työskennellään edelleen vahvistetulla resurssilla, jotta uusien tilausten lisäksi aiemmat yksittäiset käsittelyssä olevat tilaukset saadaan toimitettua nopeutetusti. Teemme parhaamme, että asiakkaamme tulevat saamaan jatkossa uusien toimitilojen ja automaatioratkaisujen mahdollistamana aiempaa tehokkaampaa ja laadukkaampaa palvelua.
Tilauksista voi olla yhteydessä Servican asiakaspalveluun palautelomakkeen kautta tai kiireellisessä tilanteessa puhelimitse klo 7.00 – 15.00 numerosta 0800 307 711. Asiakaspalvelumme parantamiseksi olemme ottaneet käyttöön takaisinsoittopalvelun.
Yhteistyöstä ja joustavuudesta kiittäen
Servica Oy
Marko Tuomela |
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
24.5.2023 Anja Jokinen ja Sasu Rissanen ovat toimineet liiketoiminta-alueen johtajana kolme kuukautta
19.5.2023 KYSin uudet tilat palvelevat työntekijöiden ja asiakkaiden tarpeita
10.5.2023 Tuotekehitysyhteistyötä lähialueen toimijoiden kanssa
28.4.2023 Lue huhtikuun uutiskirjeestä ajankohtaiset kuulumiset
31.3.2023 Keskusvaraston toiminta on normalisoitunut
23.3.2023 Kiinteistö- ja siivouspalvelualan lakoilla ei ole vaikutusta Servican palveluihin
14.3.2023 Maaliskuun uutiskirje julkaistu
3.3.2023 Servican kotiateria-asiakkaiden palautekyselyn tulokset olivat erinomaiset
23.2.2023 Servican keskusvaraston tilannepäivitys ja tilaamisessa huomioitavat asiat
15.2.2023 Kuljetusalan lakon ja tukitoimien vaikutukset Servican toimintaan