31.3.2023
Toimitilamuutosta ja ennakoitua suuremmista tilausmääristä johtuneet keskusvaraston toimitusviiveet ja -puutteet on saatu purettua viime viikkojen aikana ja tilaus-toimitusprosessi toimii nyt normaalisti. Toimituksissa on tällä hetkellä viiveitä pääosin vain niiden yksittäisten tilausten osalta, joissa on ollut tuotteiden saatavuusongelmia tai pitkiä toimitusaikoja.
Keskusvarastolla työskennellään edelleen vahvistetulla resurssilla, jotta uusien tilausten lisäksi aiemmat yksittäiset käsittelyssä olevat tilaukset saadaan toimitettua nopeutetusti. Teemme parhaamme, että asiakkaamme tulevat saamaan jatkossa uusien toimitilojen ja automaatioratkaisujen mahdollistamana aiempaa tehokkaampaa ja laadukkaampaa palvelua.
Tilauksista voi olla yhteydessä Servican asiakaspalveluun palautelomakkeen kautta tai kiireellisessä tilanteessa puhelimitse klo 7.00 – 15.00 numerosta 0800 307 711. Asiakaspalvelumme parantamiseksi olemme ottaneet käyttöön takaisinsoittopalvelun.
Yhteistyöstä ja joustavuudesta kiittäen
Servica Oy
Marko Tuomela |
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
27.11.2023 Servica tekee kiinteistöauditointeja Pohjois-Savon hyvinvointialueen kiinteistöille
22.11.2023 Asiakastyytyväisyyskyselyt käynnissä – vastaa 22.11. – 8.12.2023
16.11.2023 Rautavaaralla yhteistyö ja kommunikaatio sujuu hyvin
14.11.2023 Varkaudessa järjestettiin makuraati yläkoululaisille
13.11.2023 Työntekijätarina – Suvi Väisänen, Business Controller
27.10.2023 Lokakuun uutiskirje on julkaistu
18.10.2023 Tavoitteena yhtenäisen datan laajempi hyödyntäminen ja ennustettavuuden kehittyminen
9.10.2023 Kiinteistöpalvelujen asunnon muutostyöt ja käyttäjäpalvelut laajentuivat hyvinvointialueen myötä
27.9.2023 Ruokalistat ovat saaneet positiivista palautetta Suonenjoella
18.9.2023 Hävikkiä ehkäistään Servicalla monin tavoin