16.1.2023
Servican keskusvaraston toimitilan muutto aiheuttaa häiriötä ja puutteita toimituksiin tällä viikolla. Toimitilan muutto aloitettiin perjantaina ja viikonlopun aikana tavaransiirroista saatiin tehtyä noin 90 %. Toiminnan täysmittainen käynnistäminen uudessa toimitilassa vaatii kuitenkin vielä toiminnan ohjaustietojen säätämistä ja tuotannon järjestelyjä, jotta toimitukset pystytään tekemään normaalisti.
Viikolla 2 tehdyt tilaukset (toimituspäivät 16.1. ja 17.1) pystytään toimittamaan lähes normaalisti ja kaikki kriittiset hoitotarvikkeet pyritään toimittamaan.
Pahoittelemme tilausten viivästymisestä aiheutuvaa haittaa asiakkaillemme. Teemme keskusvarastolla parhaamme, jotta pystymme mahdollisimman pian toimittamaan kaikki tilaukset ja palvelemaan asiakkaitamme normaalin tilausprosessin mukaisesti.
Tiedotamme tilanteesta viikon aikana päivittäin verkkosivuillamme ja Selma-kaupan tiedotteissa.
Lisätiedot:
Marko Tuomela
johtaja
logistiikka- ja apuvälinehuoltopalvelut
p. 044 4260 128
marko.tuomela@servica.fi
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
2.2.2023 Kaupan alan lakko voi vaikuttaa Servican ateriapalveluihin 6.2. alkaen
27.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – laitoshuoltaja Päivi Kantanen
25.1.2023 Muutoksia Servica Oy:n yhteystietoihin
20.1.2023 Keskusvaraston toimituksissa edelleen toimitushäiriötä
16.1.2023 Keskusvaraston toimituksissa on toimitushäiriötä viikolla 3
11.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – toimistosihteeri Johanna Rissanen
10.1.2023 Servican keskusvarasto muuttaa uusiin tiloihin 13.-15.1.2023
3.1.2023 Ruokalistoilla ja ateriatoimituksissa muutoksia viikoilla 1-2
2.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – Merja Ahonen Hatsalasta
30.12.2022 Servican toiminta-alue laajenee hyvinvointialueiden muodostumisen yhteydessä koko Pohjois-Savon alueelle