16.1.2023
Servican keskusvaraston toimitilan muutto aiheuttaa häiriötä ja puutteita toimituksiin tällä viikolla. Toimitilan muutto aloitettiin perjantaina ja viikonlopun aikana tavaransiirroista saatiin tehtyä noin 90 %. Toiminnan täysmittainen käynnistäminen uudessa toimitilassa vaatii kuitenkin vielä toiminnan ohjaustietojen säätämistä ja tuotannon järjestelyjä, jotta toimitukset pystytään tekemään normaalisti.
Viikolla 2 tehdyt tilaukset (toimituspäivät 16.1. ja 17.1) pystytään toimittamaan lähes normaalisti ja kaikki kriittiset hoitotarvikkeet pyritään toimittamaan.
Pahoittelemme tilausten viivästymisestä aiheutuvaa haittaa asiakkaillemme. Teemme keskusvarastolla parhaamme, jotta pystymme mahdollisimman pian toimittamaan kaikki tilaukset ja palvelemaan asiakkaitamme normaalin tilausprosessin mukaisesti.
Tiedotamme tilanteesta viikon aikana päivittäin verkkosivuillamme ja Selma-kaupan tiedotteissa.
Lisätiedot:
Marko Tuomela
johtaja
logistiikka- ja apuvälinehuoltopalvelut
p. 044 4260 128
marko.tuomela@servica.fi
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
27.11.2023 Servica tekee kiinteistöauditointeja Pohjois-Savon hyvinvointialueen kiinteistöille
22.11.2023 Asiakastyytyväisyyskyselyt käynnissä – vastaa 22.11. – 8.12.2023
16.11.2023 Rautavaaralla yhteistyö ja kommunikaatio sujuu hyvin
14.11.2023 Varkaudessa järjestettiin makuraati yläkoululaisille
13.11.2023 Työntekijätarina – Suvi Väisänen, Business Controller
27.10.2023 Lokakuun uutiskirje on julkaistu
18.10.2023 Tavoitteena yhtenäisen datan laajempi hyödyntäminen ja ennustettavuuden kehittyminen
9.10.2023 Kiinteistöpalvelujen asunnon muutostyöt ja käyttäjäpalvelut laajentuivat hyvinvointialueen myötä
27.9.2023 Ruokalistat ovat saaneet positiivista palautetta Suonenjoella
18.9.2023 Hävikkiä ehkäistään Servicalla monin tavoin