16.1.2023
Servican keskusvaraston toimitilan muutto aiheuttaa häiriötä ja puutteita toimituksiin tällä viikolla. Toimitilan muutto aloitettiin perjantaina ja viikonlopun aikana tavaransiirroista saatiin tehtyä noin 90 %. Toiminnan täysmittainen käynnistäminen uudessa toimitilassa vaatii kuitenkin vielä toiminnan ohjaustietojen säätämistä ja tuotannon järjestelyjä, jotta toimitukset pystytään tekemään normaalisti.
Viikolla 2 tehdyt tilaukset (toimituspäivät 16.1. ja 17.1) pystytään toimittamaan lähes normaalisti ja kaikki kriittiset hoitotarvikkeet pyritään toimittamaan.
Pahoittelemme tilausten viivästymisestä aiheutuvaa haittaa asiakkaillemme. Teemme keskusvarastolla parhaamme, jotta pystymme mahdollisimman pian toimittamaan kaikki tilaukset ja palvelemaan asiakkaitamme normaalin tilausprosessin mukaisesti.
Tiedotamme tilanteesta viikon aikana päivittäin verkkosivuillamme ja Selma-kaupan tiedotteissa.
Lisätiedot:
Marko Tuomela
johtaja
logistiikka- ja apuvälinehuoltopalvelut
p. 044 4260 128
marko.tuomela@servica.fi
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
24.5.2023 Anja Jokinen ja Sasu Rissanen ovat toimineet liiketoiminta-alueen johtajana kolme kuukautta
19.5.2023 KYSin uudet tilat palvelevat työntekijöiden ja asiakkaiden tarpeita
10.5.2023 Tuotekehitysyhteistyötä lähialueen toimijoiden kanssa
28.4.2023 Lue huhtikuun uutiskirjeestä ajankohtaiset kuulumiset
31.3.2023 Keskusvaraston toiminta on normalisoitunut
23.3.2023 Kiinteistö- ja siivouspalvelualan lakoilla ei ole vaikutusta Servican palveluihin
14.3.2023 Maaliskuun uutiskirje julkaistu
3.3.2023 Servican kotiateria-asiakkaiden palautekyselyn tulokset olivat erinomaiset
23.2.2023 Servican keskusvaraston tilannepäivitys ja tilaamisessa huomioitavat asiat
15.2.2023 Kuljetusalan lakon ja tukitoimien vaikutukset Servican toimintaan