16.1.2023
Servican keskusvaraston toimitilan muutto aiheuttaa häiriötä ja puutteita toimituksiin tällä viikolla. Toimitilan muutto aloitettiin perjantaina ja viikonlopun aikana tavaransiirroista saatiin tehtyä noin 90 %. Toiminnan täysmittainen käynnistäminen uudessa toimitilassa vaatii kuitenkin vielä toiminnan ohjaustietojen säätämistä ja tuotannon järjestelyjä, jotta toimitukset pystytään tekemään normaalisti.
Viikolla 2 tehdyt tilaukset (toimituspäivät 16.1. ja 17.1) pystytään toimittamaan lähes normaalisti ja kaikki kriittiset hoitotarvikkeet pyritään toimittamaan.
Pahoittelemme tilausten viivästymisestä aiheutuvaa haittaa asiakkaillemme. Teemme keskusvarastolla parhaamme, jotta pystymme mahdollisimman pian toimittamaan kaikki tilaukset ja palvelemaan asiakkaitamme normaalin tilausprosessin mukaisesti.
Tiedotamme tilanteesta viikon aikana päivittäin verkkosivuillamme ja Selma-kaupan tiedotteissa.
Lisätiedot:
Marko Tuomela
johtaja
logistiikka- ja apuvälinehuoltopalvelut
p. 044 4260 128
marko.tuomela@servica.fi
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
16.4.2024 Servicalla positiivinen vaikuttavuus yhteiskuntaan – tuore selvitys sijoittaa Servican globaalisti parhaan kymmenen prosentin joukkoon
12.4.2024 Kansainvälistä välinehuollon päivää vietettiin 10.4.2024
8.4.2024 Lakot päättyneet – palvelutoiminta pystyttiin toteuttamaan asiakkaille
25.3.2024 Haluamme olla turvallinen, laadukas ja huoltovarma toimija
13.3.2024 Puhtauspalvelun laatua ja tehokkuutta lisäävä Sisu-tuotannonohjausjärjestelmä käyttöön KYSillä
6.3.2024 Servica on onnistunut toiminnassaan ja palveluissaan kokonaisuutena hyvin
5.3.2024 Mitä tänään syödään – kysely peruskoululaisille ja lukiolaisille
29.2.2024 Tiedote 29.2.2024: Kiuruveden vatsatautitapauksien lähteeksi varmistui porkkanaraaste
27.2.2024 Helmikuun uutiskirje on julkaistu
13.2.2024 Tiedote 13.2.2024: Selvitys Kiuruveden vatsatautitapauksista