8.2.2023
Servican keskusvaraston toimitilamuutosta johtuneet tavaratoimitusten toimitushäiriöt ja viiveet ovat jatkuneet tehostetusta keräilystä ja lisäresursseista huolimatta. Viimeisimpinä tehostamistoimenpiteinä keräilyssä on otettu käyttöön yövuoro ja viikonlopputyö, jotta päivittäisiä toimitusmääriä on pystytty kasvattamaan edelleen. Uuteen toiminnanohjausjärjestelmään on tehty ohjaustietojen säätöjä ja muutoksia, jotka parantavat toimintakykyä ja tilausten käsittelyä jatkossa.
Kun toiminta saadaan vakiintumaan, Servican keskusvarasto palvelee asiakkaitaan uusissa toimitiloissa aiempaa tehokkaammin ja laadukkaammin. Edistyksellisten automaatioratkaisujen ansiosta toiminta näyttäytyy asiakkaille virheettömimpinä toimituksina ja kustannustehokkaampana palveluna.
Tilauksen toimituksesta voi kiireellisessä tilanteessa tiedustella Servican asiakaspalvelusta palautelomakkeen kautta tai puhelimitse klo 7.00 – 15.00 numerosta 0800 307 711.
Teemme parhaamme korjataksemme tilanteen mahdollisimman pian. Kiitämme asiakkaita yhteistyöstä, kärsivällisyydestä ja joustavuudesta tässä haastavassa tilanteessa.
Lisätiedot:
Marko Tuomela
liiketoiminta-alueen johtaja
p. 044 4260 128
marko.tuomela@servica.fi
marko.tuomela@servica.fi
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
27.9.2023 Ruokalistat ovat saaneet positiivista palautetta Suonenjoella
18.9.2023 Hävikkiä ehkäistään Servicalla monin tavoin
25.8.2023 Elokuun uutiskirje on julkaistu
15.8.2023 Ylijäämäruoan myynti on alkanut jälleen
24.7.2023 Anna hoitaa Neulasen päiväkodin tehtäviä pitkällä kokemuksella
11.7.2023 Harjulan viemärisaneeraus valmistui neljä kuukautta etuajassa
28.6.2023 Iisalmen välinehuollossa työskentelee pieni ja tiivis porukka
20.6.2023 Servica Oy:n käynti- ja postiosoite on muuttunut
15.6.2023 Kesäkuun uutiskirje on julkaistu
31.5.2023 Sonkajärvellä kaikki tuntevat toisensa ja yhteistyö sujuu hyvin