3.3.2023
Toteutimme viikkojen 5-6 aikana Pohjois-Savon hyvinvointialueen kaikille kotipalveluasiakkaille palautekyselyn, jonka tavoitteena oli selvittää Servican ateriapalvelun toimivuutta ja saada asiakkaita tietoa kehittämistarpeista. Kyselyyn oli mahdollista vastata paperilomakkeen lisäksi myös sähköisesti älylaitteella ja tarvittaessa omaisen tai kotipalveluhenkilöstön avustuksella.
Kotipalvelun asiakkaat arvioivat kyselyssä arviointiasteikolla 1-5 ruoan maistuvuutta, monipuolisuutta, annoskokoa sekä kuljetusten toimivuutta. Kyselyn vastausprosentti oli 47,8 % ja arvioitujen osa-alueiden kokonaistyytyväisyys oli 4,22, mikä on erinomainen taso. Kyselyssä oli mahdollisuus antaa myös vapaamuotoista palautetta ja kehittämisehdotuksia, joita saatiin runsaasti mm. palautteina ruokatoiveista. Tuloksiin voi tutustua tarkemmin oheisesta yhteenvedosta.
Seuraavaksi kyselyn tuloksiin perehdytään tarkemmin ruokapalvelujen tuotekehityksessä ja suunnitellaan kuinka esim. toiveruokia voidaan huomioida ruokalistoilla.
Kiitämme kaikkia vastaajia yhteistyöstä kotiateriapalvelujen kehittämiseksi.
Ystävällisin terveisin
Anja Jokinen
Palvelupäällikkö, va. liiketoiminta-alueen johtaja
p. 044 4260 800
anja.jokinen@servica.fi
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
23.3.2023 Kiinteistö- ja siivouspalvelualan lakoilla ei ole vaikutusta Servican palveluihin
14.3.2023 Maaliskuun uutiskirje julkaistu
3.3.2023 Servican kotiateria-asiakkaiden palautekyselyn tulokset olivat erinomaiset
23.2.2023 Servican keskusvaraston tilannepäivitys ja tilaamisessa huomioitavat asiat
15.2.2023 Kuljetusalan lakon ja tukitoimien vaikutukset Servican toimintaan
8.2.2023 Servican keskusvaraston toimituksissa edelleen viivettä – toimitusmäärät kasvavat päivittäin
2.2.2023 Kaupan alan lakko voi vaikuttaa Servican ateriapalveluihin 6.2. alkaen
27.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – laitoshuoltaja Päivi Kantanen
25.1.2023 Muutoksia Servica Oy:n yhteystietoihin
20.1.2023 Keskusvaraston toimituksissa edelleen toimitushäiriötä