3.3.2023
Toteutimme viikkojen 5-6 aikana Pohjois-Savon hyvinvointialueen kaikille kotipalveluasiakkaille palautekyselyn, jonka tavoitteena oli selvittää Servican ateriapalvelun toimivuutta ja saada asiakkaita tietoa kehittämistarpeista. Kyselyyn oli mahdollista vastata paperilomakkeen lisäksi myös sähköisesti älylaitteella ja tarvittaessa omaisen tai kotipalveluhenkilöstön avustuksella.
Kotipalvelun asiakkaat arvioivat kyselyssä arviointiasteikolla 1-5 ruoan maistuvuutta, monipuolisuutta, annoskokoa sekä kuljetusten toimivuutta. Kyselyn vastausprosentti oli 47,8 % ja arvioitujen osa-alueiden kokonaistyytyväisyys oli 4,22, mikä on erinomainen taso. Kyselyssä oli mahdollisuus antaa myös vapaamuotoista palautetta ja kehittämisehdotuksia, joita saatiin runsaasti mm. palautteina ruokatoiveista. Tuloksiin voi tutustua tarkemmin oheisesta yhteenvedosta.
Seuraavaksi kyselyn tuloksiin perehdytään tarkemmin ruokapalvelujen tuotekehityksessä ja suunnitellaan kuinka esim. toiveruokia voidaan huomioida ruokalistoilla.
Kiitämme kaikkia vastaajia yhteistyöstä kotiateriapalvelujen kehittämiseksi.
Ystävällisin terveisin
Anja Jokinen
Palvelupäällikkö, va. liiketoiminta-alueen johtaja
p. 044 4260 800
anja.jokinen@servica.fi
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
27.9.2023 Ruokalistat ovat saaneet positiivista palautetta Suonenjoella
18.9.2023 Hävikkiä ehkäistään Servicalla monin tavoin
25.8.2023 Elokuun uutiskirje on julkaistu
15.8.2023 Ylijäämäruoan myynti on alkanut jälleen
24.7.2023 Anna hoitaa Neulasen päiväkodin tehtäviä pitkällä kokemuksella
11.7.2023 Harjulan viemärisaneeraus valmistui neljä kuukautta etuajassa
28.6.2023 Iisalmen välinehuollossa työskentelee pieni ja tiivis porukka
20.6.2023 Servica Oy:n käynti- ja postiosoite on muuttunut
15.6.2023 Kesäkuun uutiskirje on julkaistu
31.5.2023 Sonkajärvellä kaikki tuntevat toisensa ja yhteistyö sujuu hyvin