2.1.2023
”Merja vastaanottaa ruokailijat lämpimästi tervehtien ja hymyillen. Merja on yhteistyökykyinen ja ratkaisukeskeinen, mutta myös iloinen, huomioonottava ja lämmin asiakaspalvelija – kiireenkin keskellä. Koulumme keittiön ihana ja lämmin sydän.”
Hatsalan koulun keittiöllä palveluvastaavana työskentelevällä Merja Ahosella on työkokemusta ruokapalveluista ja asiakaspalvelusta yli 30 vuoden ajalta.
-Minusta asiakaspalvelussa on tärkeintä asiakkaan kohtaaminen, huomioiminen, läsnäolo hetkessä sekä kuunteleminen ja asioihin reagoiminen. Koen onnistuneeni, kun yhteistyö sujuu asiakkaan kanssa, ja tietysti kun saa palautetta ja asioita kehitetään yhteistyössä.
Merjan päivittäisiä asiakkaita ovat Hatsalan koulun henkilökunta ja oppilaat sekä maahanmuuttaja- ja ylijäämäruokailija-asiakasryhmät.
– Joka päivä on mukavia asiakaskohtaamisia. Ylijäämäruokailijat ovat erittäin kiitollisia ruoasta ja arvostavat tätä mahdollisuutta saada edullinen ja ravitseva ateria. Saimmekin heiltä yhteisen asiakaspalautteen, jossa oli kaikille kiitos loistavasta mahdollisuudesta ylijäämäruokailuun ja hyvästä asiakasapalvelusta. Joskus on huvittavaa törmätä asiakkaisiin vapaalla, kun he ovat tottuneet meihin työasuissa ja eivät tunnista omissa siviilivaatteissa.
Oma työyhteisö ja työkaverit ovat Merjalle tärkeitä.
-On hienoa, että on hyvä työyhteisö ja työkaverit, joiden kanssa tehdä työtä yhdessä tiiminä. Teen työtäni ilon kautta ja pyrin sitä myös välittämään muille. Hyvää mieltä tuo myös vaihtelevat työtehtävät ja työ, jota on mahdollista kehittää. Oli mahtavaa tulla palkituksi, saada tunnustus ja kuulla palautteita omasta työstä. Tämä tuntuu myös arvostukselta työnantajan puolelta, kiittää Merja.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
27.11.2023 Servica tekee kiinteistöauditointeja Pohjois-Savon hyvinvointialueen kiinteistöille
22.11.2023 Asiakastyytyväisyyskyselyt käynnissä – vastaa 22.11. – 8.12.2023
16.11.2023 Rautavaaralla yhteistyö ja kommunikaatio sujuu hyvin
14.11.2023 Varkaudessa järjestettiin makuraati yläkoululaisille
13.11.2023 Työntekijätarina – Suvi Väisänen, Business Controller
27.10.2023 Lokakuun uutiskirje on julkaistu
18.10.2023 Tavoitteena yhtenäisen datan laajempi hyödyntäminen ja ennustettavuuden kehittyminen
9.10.2023 Kiinteistöpalvelujen asunnon muutostyöt ja käyttäjäpalvelut laajentuivat hyvinvointialueen myötä
27.9.2023 Ruokalistat ovat saaneet positiivista palautetta Suonenjoella
18.9.2023 Hävikkiä ehkäistään Servicalla monin tavoin