13.6.2019
KUNNIAMAININTA VUODEN SERVICALAINEN ASIAKASPALVELIJA –ÄÄNESTYKSESSÄ
Reijo on huomaavainen, hyväntuulinen ja hymyilevä ilopilleri. Hän ottaa asiakkaat huomioon iloisella mielellä ja huolehtii omalta osaltaan hyvästä työilmapiiristä. Reijo on huumorintajuinen supermies, joka saa kaikki hyvälle tuulelle.
– Tunnustus tuntui hienolta. Olisi kuitenkin asiallisempaa, jos koko tiimi saisi saman tunnustuksen, koska teemme täällä samaa tärkeää työtä. Naisvaltaisella alalla mies saa paremmin huomiota ja ilmeisesti olen saanut itseni kuuluville. Tulen kaikkien kanssa hyvin toimeen.
Reijon mielestä tärkeintä hyvässä asiakaspalvelussa on asiakkaiden huomioonottaminen ja heidän kuunteleminen. Reijon normipäivä alkaa aamupalan valmistamisella. Sen jälkeen potilaille jaetaan aamuvesi mukeissa ja klo 8 aikaan on aamupalan jako. Sen jälkeen on siivoamista lounaaseen saakka ja lounaan jälkeen jatkuu siivoaminen.
– Haasteina ovat eristyspotilastilanteet, jos samaan aikaan on poistumassa useampi potilas. Parhaita hetkiä ovat viikonloppuaamuvuorot, kun niissä on rauhallista.
Olin ollut 20 vuotta ikkunatehtaalla töissä ja kun tehdas meni konkurssiin, piti keksiä jotakin uutta. Ajatukseen tuli laitoshuoltajan työt. Valmistuin kyseiseen ammattiin 2016 ja aloitin laitoshuoltajana aluksi KYSillä, missä olin 10 kk. Sieltä sain siirron nykyiseen työpaikkaani Harjulaan.
Vapaa-ajalla harrastan valokuvausta, sauvakävelyä sekä kesäisin pyöräilyä. Kuuntelen myös musiikkia ja katson elokuvia. Toiveenani on, että täällä jos saisi olla jatkossakin, koska täällä olen viihtynyt.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
23.3.2023 Kiinteistö- ja siivouspalvelualan lakoilla ei ole vaikutusta Servican palveluihin
14.3.2023 Maaliskuun uutiskirje julkaistu
3.3.2023 Servican kotiateria-asiakkaiden palautekyselyn tulokset olivat erinomaiset
23.2.2023 Servican keskusvaraston tilannepäivitys ja tilaamisessa huomioitavat asiat
15.2.2023 Kuljetusalan lakon ja tukitoimien vaikutukset Servican toimintaan
8.2.2023 Servican keskusvaraston toimituksissa edelleen viivettä – toimitusmäärät kasvavat päivittäin
2.2.2023 Kaupan alan lakko voi vaikuttaa Servican ateriapalveluihin 6.2. alkaen
27.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – laitoshuoltaja Päivi Kantanen
25.1.2023 Muutoksia Servica Oy:n yhteystietoihin
20.1.2023 Keskusvaraston toimituksissa edelleen toimitushäiriötä