19.2.2021
Servica Oy:n laatujärjestelmälle myönnettiin sertifikaatti marraskuussa 2020 osoituksena siitä, että organisaation laatujärjestelmä täyttää ISO 9001: 2015 standardin vaatimukset.
Servicassa on tehty työtä toimintajärjestelmän rakentamiseksi ja laatujohtamisen parantamiseksi useamman vuoden ajan. Kesällä 2018 aloitettiin strateginen hanke, jonka tavoitteeksi asetettiin laatusertifikaatin saaminen. Hankkeen aikana Servican toimintajärjestelmää kehitettiin standardin vaatimuksen mukaiseksi mm. ottamalla käyttöön sisäiset auditoinnit ja johdon katselmus. Ulkoisen auditoinnin 1. vaihe oli huhtikuussa 2020, jolloin yrityksemme todettiin kypsäksi auditointiin. Syyskuussa auditoinnin 2. vaiheessa kohteena oli n. 40 toimipaikkaa ja toimintaamme Pohjois-Savon sairaanhoitopiirin ja Kuopion kaupungin toimipisteissä.
Saamamme sertifikaatin myötä osoitamme asiakkaillemme, että Servican toiminta ja palvelut täyttävät kansainvälisen laatustandardin kriteerit. Toimintajärjestelmän avulla parannamme kykyämme täyttää nykyisten ja tulevien asiakkaiden vaatimukset sekä saavuttaa asetetut tavoitteet.
Toimintajärjestelmän rakentaminen 2016-2020
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
24.5.2023 Anja Jokinen ja Sasu Rissanen ovat toimineet liiketoiminta-alueen johtajana kolme kuukautta
19.5.2023 KYSin uudet tilat palvelevat työntekijöiden ja asiakkaiden tarpeita
10.5.2023 Tuotekehitysyhteistyötä lähialueen toimijoiden kanssa
28.4.2023 Lue huhtikuun uutiskirjeestä ajankohtaiset kuulumiset
31.3.2023 Keskusvaraston toiminta on normalisoitunut
23.3.2023 Kiinteistö- ja siivouspalvelualan lakoilla ei ole vaikutusta Servican palveluihin
14.3.2023 Maaliskuun uutiskirje julkaistu
3.3.2023 Servican kotiateria-asiakkaiden palautekyselyn tulokset olivat erinomaiset
23.2.2023 Servican keskusvaraston tilannepäivitys ja tilaamisessa huomioitavat asiat
15.2.2023 Kuljetusalan lakon ja tukitoimien vaikutukset Servican toimintaan