19.2.2021
Servica Oy:n laatujärjestelmälle myönnettiin sertifikaatti marraskuussa 2020 osoituksena siitä, että organisaation laatujärjestelmä täyttää ISO 9001: 2015 standardin vaatimukset.
Servicassa on tehty työtä toimintajärjestelmän rakentamiseksi ja laatujohtamisen parantamiseksi useamman vuoden ajan. Kesällä 2018 aloitettiin strateginen hanke, jonka tavoitteeksi asetettiin laatusertifikaatin saaminen. Hankkeen aikana Servican toimintajärjestelmää kehitettiin standardin vaatimuksen mukaiseksi mm. ottamalla käyttöön sisäiset auditoinnit ja johdon katselmus. Ulkoisen auditoinnin 1. vaihe oli huhtikuussa 2020, jolloin yrityksemme todettiin kypsäksi auditointiin. Syyskuussa auditoinnin 2. vaiheessa kohteena oli n. 40 toimipaikkaa ja toimintaamme Pohjois-Savon sairaanhoitopiirin ja Kuopion kaupungin toimipisteissä.
Saamamme sertifikaatin myötä osoitamme asiakkaillemme, että Servican toiminta ja palvelut täyttävät kansainvälisen laatustandardin kriteerit. Toimintajärjestelmän avulla parannamme kykyämme täyttää nykyisten ja tulevien asiakkaiden vaatimukset sekä saavuttaa asetetut tavoitteet.
Toimintajärjestelmän rakentaminen 2016-2020
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
27.11.2023 Servica tekee kiinteistöauditointeja Pohjois-Savon hyvinvointialueen kiinteistöille
22.11.2023 Asiakastyytyväisyyskyselyt käynnissä – vastaa 22.11. – 8.12.2023
16.11.2023 Rautavaaralla yhteistyö ja kommunikaatio sujuu hyvin
14.11.2023 Varkaudessa järjestettiin makuraati yläkoululaisille
13.11.2023 Työntekijätarina – Suvi Väisänen, Business Controller
27.10.2023 Lokakuun uutiskirje on julkaistu
18.10.2023 Tavoitteena yhtenäisen datan laajempi hyödyntäminen ja ennustettavuuden kehittyminen
9.10.2023 Kiinteistöpalvelujen asunnon muutostyöt ja käyttäjäpalvelut laajentuivat hyvinvointialueen myötä
27.9.2023 Ruokalistat ovat saaneet positiivista palautetta Suonenjoella
18.9.2023 Hävikkiä ehkäistään Servicalla monin tavoin