19.2.2021
Servica Oy:n laatujärjestelmälle myönnettiin sertifikaatti marraskuussa 2020 osoituksena siitä, että organisaation laatujärjestelmä täyttää ISO 9001: 2015 standardin vaatimukset.
Servicassa on tehty työtä toimintajärjestelmän rakentamiseksi ja laatujohtamisen parantamiseksi useamman vuoden ajan. Kesällä 2018 aloitettiin strateginen hanke, jonka tavoitteeksi asetettiin laatusertifikaatin saaminen. Hankkeen aikana Servican toimintajärjestelmää kehitettiin standardin vaatimuksen mukaiseksi mm. ottamalla käyttöön sisäiset auditoinnit ja johdon katselmus. Ulkoisen auditoinnin 1. vaihe oli huhtikuussa 2020, jolloin yrityksemme todettiin kypsäksi auditointiin. Syyskuussa auditoinnin 2. vaiheessa kohteena oli n. 40 toimipaikkaa ja toimintaamme Pohjois-Savon sairaanhoitopiirin ja Kuopion kaupungin toimipisteissä.
Saamamme sertifikaatin myötä osoitamme asiakkaillemme, että Servican toiminta ja palvelut täyttävät kansainvälisen laatustandardin kriteerit. Toimintajärjestelmän avulla parannamme kykyämme täyttää nykyisten ja tulevien asiakkaiden vaatimukset sekä saavuttaa asetetut tavoitteet.
Toimintajärjestelmän rakentaminen 2016-2020
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
16.4.2024 Servicalla positiivinen vaikuttavuus yhteiskuntaan – tuore selvitys sijoittaa Servican globaalisti parhaan kymmenen prosentin joukkoon
12.4.2024 Kansainvälistä välinehuollon päivää vietettiin 10.4.2024
8.4.2024 Lakot päättyneet – palvelutoiminta pystyttiin toteuttamaan asiakkaille
25.3.2024 Haluamme olla turvallinen, laadukas ja huoltovarma toimija
13.3.2024 Puhtauspalvelun laatua ja tehokkuutta lisäävä Sisu-tuotannonohjausjärjestelmä käyttöön KYSillä
6.3.2024 Servica on onnistunut toiminnassaan ja palveluissaan kokonaisuutena hyvin
5.3.2024 Mitä tänään syödään – kysely peruskoululaisille ja lukiolaisille
29.2.2024 Tiedote 29.2.2024: Kiuruveden vatsatautitapauksien lähteeksi varmistui porkkanaraaste
27.2.2024 Helmikuun uutiskirje on julkaistu
13.2.2024 Tiedote 13.2.2024: Selvitys Kiuruveden vatsatautitapauksista