19.2.2021
Servica Oy:n laatujärjestelmälle myönnettiin sertifikaatti marraskuussa 2020 osoituksena siitä, että organisaation laatujärjestelmä täyttää ISO 9001: 2015 standardin vaatimukset.
Servicassa on tehty työtä toimintajärjestelmän rakentamiseksi ja laatujohtamisen parantamiseksi useamman vuoden ajan. Kesällä 2018 aloitettiin strateginen hanke, jonka tavoitteeksi asetettiin laatusertifikaatin saaminen. Hankkeen aikana Servican toimintajärjestelmää kehitettiin standardin vaatimuksen mukaiseksi mm. ottamalla käyttöön sisäiset auditoinnit ja johdon katselmus. Ulkoisen auditoinnin 1. vaihe oli huhtikuussa 2020, jolloin yrityksemme todettiin kypsäksi auditointiin. Syyskuussa auditoinnin 2. vaiheessa kohteena oli n. 40 toimipaikkaa ja toimintaamme Pohjois-Savon sairaanhoitopiirin ja Kuopion kaupungin toimipisteissä.
Saamamme sertifikaatin myötä osoitamme asiakkaillemme, että Servican toiminta ja palvelut täyttävät kansainvälisen laatustandardin kriteerit. Toimintajärjestelmän avulla parannamme kykyämme täyttää nykyisten ja tulevien asiakkaiden vaatimukset sekä saavuttaa asetetut tavoitteet.
Toimintajärjestelmän rakentaminen 2016-2020
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
2.2.2023 Kaupan alan lakko voi vaikuttaa Servican ateriapalveluihin 6.2. alkaen
27.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – laitoshuoltaja Päivi Kantanen
25.1.2023 Muutoksia Servica Oy:n yhteystietoihin
20.1.2023 Keskusvaraston toimituksissa edelleen toimitushäiriötä
16.1.2023 Keskusvaraston toimituksissa on toimitushäiriötä viikolla 3
11.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – toimistosihteeri Johanna Rissanen
10.1.2023 Servican keskusvarasto muuttaa uusiin tiloihin 13.-15.1.2023
3.1.2023 Ruokalistoilla ja ateriatoimituksissa muutoksia viikoilla 1-2
2.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – Merja Ahonen Hatsalasta
30.12.2022 Servican toiminta-alue laajenee hyvinvointialueiden muodostumisen yhteydessä koko Pohjois-Savon alueelle