2.1.2023
”Merja vastaanottaa ruokailijat lämpimästi tervehtien ja hymyillen. Merja on yhteistyökykyinen ja ratkaisukeskeinen, mutta myös iloinen, huomioonottava ja lämmin asiakaspalvelija – kiireenkin keskellä. Koulumme keittiön ihana ja lämmin sydän.”
Hatsalan koulun keittiöllä palveluvastaavana työskentelevällä Merja Ahosella on työkokemusta ruokapalveluista ja asiakaspalvelusta yli 30 vuoden ajalta.
-Minusta asiakaspalvelussa on tärkeintä asiakkaan kohtaaminen, huomioiminen, läsnäolo hetkessä sekä kuunteleminen ja asioihin reagoiminen. Koen onnistuneeni, kun yhteistyö sujuu asiakkaan kanssa, ja tietysti kun saa palautetta ja asioita kehitetään yhteistyössä.
Merjan päivittäisiä asiakkaita ovat Hatsalan koulun henkilökunta ja oppilaat sekä maahanmuuttaja- ja ylijäämäruokailija-asiakasryhmät.
– Joka päivä on mukavia asiakaskohtaamisia. Ylijäämäruokailijat ovat erittäin kiitollisia ruoasta ja arvostavat tätä mahdollisuutta saada edullinen ja ravitseva ateria. Saimmekin heiltä yhteisen asiakaspalautteen, jossa oli kaikille kiitos loistavasta mahdollisuudesta ylijäämäruokailuun ja hyvästä asiakasapalvelusta. Joskus on huvittavaa törmätä asiakkaisiin vapaalla, kun he ovat tottuneet meihin työasuissa ja eivät tunnista omissa siviilivaatteissa.
Oma työyhteisö ja työkaverit ovat Merjalle tärkeitä.
-On hienoa, että on hyvä työyhteisö ja työkaverit, joiden kanssa tehdä työtä yhdessä tiiminä. Teen työtäni ilon kautta ja pyrin sitä myös välittämään muille. Hyvää mieltä tuo myös vaihtelevat työtehtävät ja työ, jota on mahdollista kehittää. Oli mahtavaa tulla palkituksi, saada tunnustus ja kuulla palautteita omasta työstä. Tämä tuntuu myös arvostukselta työnantajan puolelta, kiittää Merja.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
2.5.2024 Olemme mukana Taitaja2024 -tapahtumassa
16.4.2024 Servicalla positiivinen vaikuttavuus yhteiskuntaan – tuore selvitys sijoittaa Servican globaalisti parhaan kymmenen prosentin joukkoon
12.4.2024 Kansainvälistä välinehuollon päivää vietettiin 10.4.2024
8.4.2024 Lakot päättyneet – palvelutoiminta pystyttiin toteuttamaan asiakkaille
25.3.2024 Haluamme olla turvallinen, laadukas ja huoltovarma toimija
13.3.2024 Puhtauspalvelun laatua ja tehokkuutta lisäävä Sisu-tuotannonohjausjärjestelmä käyttöön KYSillä
6.3.2024 Servica on onnistunut toiminnassaan ja palveluissaan kokonaisuutena hyvin
5.3.2024 Mitä tänään syödään – kysely peruskoululaisille ja lukiolaisille
29.2.2024 Tiedote 29.2.2024: Kiuruveden vatsatautitapauksien lähteeksi varmistui porkkanaraaste
27.2.2024 Helmikuun uutiskirje on julkaistu