13.11.2019
Kuvassa vas. Jani Koli, Merja Kaikkonen, Paula Vilhunen, Yirga Mirete ja Roosa Pitkänen.
Tämä oli toinen vuosi, kun pyysimme asiakkaitamme ja omaa henkilöstöämme ilmiantamaan hyviä asiakaspalvelijoita, jotka saavat asiakkaan hymyilemään ja joista huokuu palveluhalukkuus sekä hyvä tilannetaju. Saimme reilusti yli 200 ilmiantoa ja olikin todella ilahduttavaa, kun asiakkaamme antoivat taas niin ison panostuksen kilpailuun.
Vuoden 2019 servicalainen asiakaspalvelija suurimmalla äänimäärällä on Merja Kaikkonen, varastotyöntekijä keskusvarastolta. Asiakkaamme kuvasivat Merjaa seuraavasti:
Merja on ystävällinen, iloinen ja selvittää asian kuin asian. Merja hoitaa keskusvaraston asiakaspalveluasiat alusta loppuun luotettavasti ja joutuisasti. Ei ole asiaa keskusvarastolla asioidessa, mitä Merja ei selvittäisi ja ilmoittaisi miten asia on. Huippu ammattilainen alallaan! Parhaimmillaan selvittää todella monimutkaisia ongelmia ja soittaa vielä perään, että asia on varmasti kunnossa. Ei ole niin pientä asiaa, etteikö Merja hoitaisi. Aina iloinen vastaus puhelimessa. Merjaan voi aina luottaa. Asiat hoituu, olipa kesä tai talvi. Aina todella ystävällinen, todella luotettava, osaa työnsä, auttaa aina.
Voittajan lisäksi seuraavat henkilöt saivat runsaasti ääniä ja heidät palkittiin kilpailussa kunniamaininnoin: potilaskuljettaja Jani Koli KYSiltä, laitoshuoltaja Yirga Mirete KYSiltä, ruokapalvelutyöntekijä Roosa Pitkänen lounasravintola Kaarteesta ja palveluvastaava Paula Vilhunen Suopursun päiväkodista. Myös viimevuoden palkitut Päivi Liljavirta, Anna-Mari Repo ja Ulla Pärnänen saivat useita mainintoja äänestyksessä.
Arvoimme äänestykseen osallistuneiden kesken 100 euron lahjakortin ja sen voitti Niina Miettinen KYSiltä. Merjan ja muiden palkittujen ajatuksia asiakaspalvelusta tullaan julkaisemaan kuukausittain verkkosivuillamme Servicalla töissä –juttusarjassa. Tutustu tästä vuoden 2019 huipputyyppeihin.
Kiitos kaikille äänestykseen osallistuneille!
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
16.4.2024 Servicalla positiivinen vaikuttavuus yhteiskuntaan – tuore selvitys sijoittaa Servican globaalisti parhaan kymmenen prosentin joukkoon
12.4.2024 Kansainvälistä välinehuollon päivää vietettiin 10.4.2024
8.4.2024 Lakot päättyneet – palvelutoiminta pystyttiin toteuttamaan asiakkaille
25.3.2024 Haluamme olla turvallinen, laadukas ja huoltovarma toimija
13.3.2024 Puhtauspalvelun laatua ja tehokkuutta lisäävä Sisu-tuotannonohjausjärjestelmä käyttöön KYSillä
6.3.2024 Servica on onnistunut toiminnassaan ja palveluissaan kokonaisuutena hyvin
5.3.2024 Mitä tänään syödään – kysely peruskoululaisille ja lukiolaisille
29.2.2024 Tiedote 29.2.2024: Kiuruveden vatsatautitapauksien lähteeksi varmistui porkkanaraaste
27.2.2024 Helmikuun uutiskirje on julkaistu
13.2.2024 Tiedote 13.2.2024: Selvitys Kiuruveden vatsatautitapauksista