Hae

Ajankohtaista

Vuoden asiakaspalvelija Pirjo Niskanen viihtyy työssään

1.12.2021

Haastattelimme ensimmäisenä viime viikolla palkituista Servican vuoden 2021 asiakaspalvelijoista eniten ääniä saanutta Pirjo Niskasta.

Pirjo kertoo, että hän on työskennellyt KYSillä laitoshuollossa 23 vuotta samoissa tehtävissä, mutta työskennellen eri yksiköissä ja osastoilla. Röntgen-osastolla hän on ollut viimeiset 15 vuotta, jona aikana työtehtävät ja ihmiset ovat tulleet tutuiksi.

    -Päivittäisessä työssäni asiakkaitani ovat potilaat, röntgenhoitajat ja lääkärit. Mielestäni hyvä asiakaspalvelu perustuu molemminpuoliseen luottamukseen ja siihen, että yhteistyö toimii. Itse ajattelen, että on myös tärkeää osata toimia asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan. Meillä täällä röntgenosastolla yhteistyö on ollut saumatonta ja asioista sovitaan keskustellen, unohtamatta huumoria. Täällä on hyvä porukka ja töihin on aina ollut mukava tulla.

    Pirjo pitää itsensä kunnossa liikkumalla monipuolisesti. Kesäisin työmatkat taittuu sähköavusteisella pyörällä, jolla kilometrejä kertyy noin 7000. Hän onkin osallistunut jo neljänä vuotena peräkkäin kilometrikisaan Servican joukkueessa. Jaksamiseen ja työssä viihtymisen vaikuttavat monet tekijät.

    -Hyvä palaute on ollut kantava voima pitkin matkaa ja sitä tuleekin aina silloin tällöin. Sen voimalla jaksaa ja se tuo myös merkityksellisyyden tunnetta työhön. Tietysti lapset ja lapsenlapset ovat aarteita, jotka tuovat iloa elämääni.

    Kaunis kiitos kaikille, joiden kanssa olen saanut työskennellä ja jotka äänestitte minua, päättää Pirjo iloisena.

    Arkisto