1.12.2021
Haastattelimme ensimmäisenä viime viikolla palkituista Servican vuoden 2021 asiakaspalvelijoista eniten ääniä saanutta Pirjo Niskasta.
Pirjo kertoo, että hän on työskennellyt KYSillä laitoshuollossa 23 vuotta samoissa tehtävissä, mutta työskennellen eri yksiköissä ja osastoilla. Röntgen-osastolla hän on ollut viimeiset 15 vuotta, jona aikana työtehtävät ja ihmiset ovat tulleet tutuiksi.
-Päivittäisessä työssäni asiakkaitani ovat potilaat, röntgenhoitajat ja lääkärit. Mielestäni hyvä asiakaspalvelu perustuu molemminpuoliseen luottamukseen ja siihen, että yhteistyö toimii. Itse ajattelen, että on myös tärkeää osata toimia asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan. Meillä täällä röntgenosastolla yhteistyö on ollut saumatonta ja asioista sovitaan keskustellen, unohtamatta huumoria. Täällä on hyvä porukka ja töihin on aina ollut mukava tulla.
Pirjo pitää itsensä kunnossa liikkumalla monipuolisesti. Kesäisin työmatkat taittuu sähköavusteisella pyörällä, jolla kilometrejä kertyy noin 7000. Hän onkin osallistunut jo neljänä vuotena peräkkäin kilometrikisaan Servican joukkueessa. Jaksamiseen ja työssä viihtymisen vaikuttavat monet tekijät.
-Hyvä palaute on ollut kantava voima pitkin matkaa ja sitä tuleekin aina silloin tällöin. Sen voimalla jaksaa ja se tuo myös merkityksellisyyden tunnetta työhön. Tietysti lapset ja lapsenlapset ovat aarteita, jotka tuovat iloa elämääni.
Kaunis kiitos kaikille, joiden kanssa olen saanut työskennellä ja jotka äänestitte minua, päättää Pirjo iloisena.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
16.4.2024 Servicalla positiivinen vaikuttavuus yhteiskuntaan – tuore selvitys sijoittaa Servican globaalisti parhaan kymmenen prosentin joukkoon
12.4.2024 Kansainvälistä välinehuollon päivää vietettiin 10.4.2024
8.4.2024 Lakot päättyneet – palvelutoiminta pystyttiin toteuttamaan asiakkaille
25.3.2024 Haluamme olla turvallinen, laadukas ja huoltovarma toimija
13.3.2024 Puhtauspalvelun laatua ja tehokkuutta lisäävä Sisu-tuotannonohjausjärjestelmä käyttöön KYSillä
6.3.2024 Servica on onnistunut toiminnassaan ja palveluissaan kokonaisuutena hyvin
5.3.2024 Mitä tänään syödään – kysely peruskoululaisille ja lukiolaisille
29.2.2024 Tiedote 29.2.2024: Kiuruveden vatsatautitapauksien lähteeksi varmistui porkkanaraaste
27.2.2024 Helmikuun uutiskirje on julkaistu
13.2.2024 Tiedote 13.2.2024: Selvitys Kiuruveden vatsatautitapauksista