31.1.2021
Toteutamme 1. -14.2. asiakastyytyväisyyskyselyt tilaaja-asiakkaille sekä ruokaileville asiakkaille kohderyhminä esikoululaiset, peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat, lukion 2. vuosikurssilaiset sekä lounasravintoloiden asiakkaat. Kyselyt toteuttaa Servican toimeksiannosta Proof Advisory.
Vastaa tästä
Tilaaja-asiakkaiden kyselyn vastauslinkki on toimitettu kohderyhmän sähköpostiin 2.1. Tilaajatyytyväisyyskysely kohdistetaan organisaation johdolle, sopimusyhteistyöhenkilöille sekä tilaaville käyttäjäasiakkaille, kuten päiväkodinjohtajille, rehtoreille ja osastonhoitajille.
Esikoululaisten kysely toteutetaan paperilomakkeilla, jotka on toimitettu Käärmelahden, Maaninkajärven, Uppo-Nallen, Maljapuron ja Puijonlaakson päiväkoteihin postitse.
Peruskoulujen 5. ja 8. luokkien oppilaat sekä lukion 2. vuosikurssilaiset vastaavat kyselyyn Wilmasta saatavan vastauslinkin kautta. Linkki on saatavissa myös koulujen verkkosivuilla.
Lounasravintoloiden asiakastyytyväisyyskyselyn vastauslinkki on saatavissa Kuhan ja Sykkeen ajankohtaisista
Arvomme vastaajien kesken välipalalippuja, Servican lahjakortteja ja pääsylippuja HopLop Kuopio Siikarantaan.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
24.5.2023 Anja Jokinen ja Sasu Rissanen ovat toimineet liiketoiminta-alueen johtajana kolme kuukautta
19.5.2023 KYSin uudet tilat palvelevat työntekijöiden ja asiakkaiden tarpeita
10.5.2023 Tuotekehitysyhteistyötä lähialueen toimijoiden kanssa
28.4.2023 Lue huhtikuun uutiskirjeestä ajankohtaiset kuulumiset
31.3.2023 Keskusvaraston toiminta on normalisoitunut
23.3.2023 Kiinteistö- ja siivouspalvelualan lakoilla ei ole vaikutusta Servican palveluihin
14.3.2023 Maaliskuun uutiskirje julkaistu
3.3.2023 Servican kotiateria-asiakkaiden palautekyselyn tulokset olivat erinomaiset
23.2.2023 Servican keskusvaraston tilannepäivitys ja tilaamisessa huomioitavat asiat
15.2.2023 Kuljetusalan lakon ja tukitoimien vaikutukset Servican toimintaan