20.1.2023
Servican keskusvaraston toimitilamuutto on aiheuttanut häiriötä ja puutteita tavaratoimituksiin. Valitettavasti tuotantoa ei ole pystytty muuton jälkeen täysin normalisoimaan, jonka vuoksi toimituksissa esiintyy edelleen yksittäisiä toimitusviiveitä ja tuotepuutteita.
Tilauksista on pystytty kuitenkin toimittamaan noin 85 % ja kriittisten hoitotarvikkeiden toimitukset on priorisoitu. Lisäksi kriittisten yksiköiden toiminnan varmistamiseksi on sovittu toimintamallit.
Pahoittelemme tilausten viivästymisestä aiheutuvaa haittaa asiakkaillemme. Teemme parhaamme, jotta pystymme mahdollisimman palvelemaan normaalin tilausprosessin mukaisesti.
Lisätiedot:
Marko Tuomela
johtaja
Logistiikka- ja apuvälinehuoltopalvelut
p. 044 4260 128
marko.tuomela@servica.fi
marko.tuomela@servica.fi
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
27.11.2023 Servica tekee kiinteistöauditointeja Pohjois-Savon hyvinvointialueen kiinteistöille
22.11.2023 Asiakastyytyväisyyskyselyt käynnissä – vastaa 22.11. – 8.12.2023
16.11.2023 Rautavaaralla yhteistyö ja kommunikaatio sujuu hyvin
14.11.2023 Varkaudessa järjestettiin makuraati yläkoululaisille
13.11.2023 Työntekijätarina – Suvi Väisänen, Business Controller
27.10.2023 Lokakuun uutiskirje on julkaistu
18.10.2023 Tavoitteena yhtenäisen datan laajempi hyödyntäminen ja ennustettavuuden kehittyminen
9.10.2023 Kiinteistöpalvelujen asunnon muutostyöt ja käyttäjäpalvelut laajentuivat hyvinvointialueen myötä
27.9.2023 Ruokalistat ovat saaneet positiivista palautetta Suonenjoella
18.9.2023 Hävikkiä ehkäistään Servicalla monin tavoin