20.1.2023
Servican keskusvaraston toimitilamuutto on aiheuttanut häiriötä ja puutteita tavaratoimituksiin. Valitettavasti tuotantoa ei ole pystytty muuton jälkeen täysin normalisoimaan, jonka vuoksi toimituksissa esiintyy edelleen yksittäisiä toimitusviiveitä ja tuotepuutteita.
Tilauksista on pystytty kuitenkin toimittamaan noin 85 % ja kriittisten hoitotarvikkeiden toimitukset on priorisoitu. Lisäksi kriittisten yksiköiden toiminnan varmistamiseksi on sovittu toimintamallit.
Pahoittelemme tilausten viivästymisestä aiheutuvaa haittaa asiakkaillemme. Teemme parhaamme, jotta pystymme mahdollisimman palvelemaan normaalin tilausprosessin mukaisesti.
Lisätiedot:
Marko Tuomela
johtaja
Logistiikka- ja apuvälinehuoltopalvelut
p. 044 4260 128
marko.tuomela@servica.fi
marko.tuomela@servica.fi
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
2.2.2023 Kaupan alan lakko voi vaikuttaa Servican ateriapalveluihin 6.2. alkaen
27.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – laitoshuoltaja Päivi Kantanen
25.1.2023 Muutoksia Servica Oy:n yhteystietoihin
20.1.2023 Keskusvaraston toimituksissa edelleen toimitushäiriötä
16.1.2023 Keskusvaraston toimituksissa on toimitushäiriötä viikolla 3
11.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – toimistosihteeri Johanna Rissanen
10.1.2023 Servican keskusvarasto muuttaa uusiin tiloihin 13.-15.1.2023
3.1.2023 Ruokalistoilla ja ateriatoimituksissa muutoksia viikoilla 1-2
2.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – Merja Ahonen Hatsalasta
30.12.2022 Servican toiminta-alue laajenee hyvinvointialueiden muodostumisen yhteydessä koko Pohjois-Savon alueelle