20.1.2023
Servican keskusvaraston toimitilamuutto on aiheuttanut häiriötä ja puutteita tavaratoimituksiin. Valitettavasti tuotantoa ei ole pystytty muuton jälkeen täysin normalisoimaan, jonka vuoksi toimituksissa esiintyy edelleen yksittäisiä toimitusviiveitä ja tuotepuutteita.
Tilauksista on pystytty kuitenkin toimittamaan noin 85 % ja kriittisten hoitotarvikkeiden toimitukset on priorisoitu. Lisäksi kriittisten yksiköiden toiminnan varmistamiseksi on sovittu toimintamallit.
Pahoittelemme tilausten viivästymisestä aiheutuvaa haittaa asiakkaillemme. Teemme parhaamme, jotta pystymme mahdollisimman palvelemaan normaalin tilausprosessin mukaisesti.
Lisätiedot:
Marko Tuomela
johtaja
Logistiikka- ja apuvälinehuoltopalvelut
p. 044 4260 128
marko.tuomela@servica.fi
marko.tuomela@servica.fi
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
24.5.2023 Anja Jokinen ja Sasu Rissanen ovat toimineet liiketoiminta-alueen johtajana kolme kuukautta
19.5.2023 KYSin uudet tilat palvelevat työntekijöiden ja asiakkaiden tarpeita
10.5.2023 Tuotekehitysyhteistyötä lähialueen toimijoiden kanssa
28.4.2023 Lue huhtikuun uutiskirjeestä ajankohtaiset kuulumiset
31.3.2023 Keskusvaraston toiminta on normalisoitunut
23.3.2023 Kiinteistö- ja siivouspalvelualan lakoilla ei ole vaikutusta Servican palveluihin
14.3.2023 Maaliskuun uutiskirje julkaistu
3.3.2023 Servican kotiateria-asiakkaiden palautekyselyn tulokset olivat erinomaiset
23.2.2023 Servican keskusvaraston tilannepäivitys ja tilaamisessa huomioitavat asiat
15.2.2023 Kuljetusalan lakon ja tukitoimien vaikutukset Servican toimintaan