7.2.2020
HAASTATTELUSSA 2019 KUNNIAMAININNAN SAANEET ASIAKASPALVELIJAT
Paula Vilhunen työskentelee palveluvastaavana Suopursun päiväkodissa, jossa hän on työskennellyt vuodesta 2010 lähtien. Asiakkaamme kuvasivat Paulaa asiakaspalvelijaäänestyksessä seuraavasti: Keittiössä on aina siistiä ja puhdasta ja asiat hoituvat niin kuin pitääkin. Kaikki on aina valmiina ajallaan, puhtaus on huippuluokkaa ja kaikki on selkeässä järjestyksessä. Paula on huolellinen sekä tarkka ja voi luottaa, että asiat hoituvat, kun Paula niistä huolehtii.
1. Ketkä ovat asiakkaitasi?
Päiväkodin lapset ovat ne tärkeimmät asiakkaat ja tietysti hoitajat ja päiväkodin johtaja. Asiakkaitani ovat myös oma työkaveri Mervi ja muut päiväkodissa kävijät, kuten puheterapeutit ja huoltomiehet.
2. Mikä on mielestäsi tärkeintä hyvässä asiakaspalvelussa?
Tärkeintähän on se, että palvelee kaikkia. On iloinen asiakaspalvelija ja ottaa kaikki huomioon.
3. Mikä on parasta työssäsi?
Lapset ja työ. Minä tykkään työskennellä päiväkodin keittiössä.
4. Tuleeko mieleen jokin erityisen mukava asiakaskohtaaminen?
Kevättalvella yksi hoitaja tuli varta vasten kiittämään, että meillä on kaikki hyvin kun sinä olet tällä ja sinua kaivataan kun olet poissa. Se kiitos kyllä lämmitti mieltä kovasti ja on jäänyt mieleen.
5. Tuleeko mieleesi jokin haastava asiakaspalvelutilanne ja miten sellaisen hoidat?
Varmaan sellainen, kun sanotaan, että nyt ei ollut hyvää ruokaa. Otan palautteen vastaan ja selvitän asian. Palautteet käsitellään ja hoidetaan meillä yhdessä eteenpäin.
6. Mikä tuo ilon elämääsi?
Työ ja se, että minusta on mahtavaa olla servicalainen sekä perhe, eli oma poika ja mies. Hyvän mielen tuo myös se, että kaikki asiat elämässä ovat hyvin.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
16.4.2024 Servicalla positiivinen vaikuttavuus yhteiskuntaan – tuore selvitys sijoittaa Servican globaalisti parhaan kymmenen prosentin joukkoon
12.4.2024 Kansainvälistä välinehuollon päivää vietettiin 10.4.2024
8.4.2024 Lakot päättyneet – palvelutoiminta pystyttiin toteuttamaan asiakkaille
25.3.2024 Haluamme olla turvallinen, laadukas ja huoltovarma toimija
13.3.2024 Puhtauspalvelun laatua ja tehokkuutta lisäävä Sisu-tuotannonohjausjärjestelmä käyttöön KYSillä
6.3.2024 Servica on onnistunut toiminnassaan ja palveluissaan kokonaisuutena hyvin
5.3.2024 Mitä tänään syödään – kysely peruskoululaisille ja lukiolaisille
29.2.2024 Tiedote 29.2.2024: Kiuruveden vatsatautitapauksien lähteeksi varmistui porkkanaraaste
27.2.2024 Helmikuun uutiskirje on julkaistu
13.2.2024 Tiedote 13.2.2024: Selvitys Kiuruveden vatsatautitapauksista