7.2.2020
HAASTATTELUSSA 2019 KUNNIAMAININNAN SAANEET ASIAKASPALVELIJAT
Paula Vilhunen työskentelee palveluvastaavana Suopursun päiväkodissa, jossa hän on työskennellyt vuodesta 2010 lähtien. Asiakkaamme kuvasivat Paulaa asiakaspalvelijaäänestyksessä seuraavasti: Keittiössä on aina siistiä ja puhdasta ja asiat hoituvat niin kuin pitääkin. Kaikki on aina valmiina ajallaan, puhtaus on huippuluokkaa ja kaikki on selkeässä järjestyksessä. Paula on huolellinen sekä tarkka ja voi luottaa, että asiat hoituvat, kun Paula niistä huolehtii.
1. Ketkä ovat asiakkaitasi?
Päiväkodin lapset ovat ne tärkeimmät asiakkaat ja tietysti hoitajat ja päiväkodin johtaja. Asiakkaitani ovat myös oma työkaveri Mervi ja muut päiväkodissa kävijät, kuten puheterapeutit ja huoltomiehet.
2. Mikä on mielestäsi tärkeintä hyvässä asiakaspalvelussa?
Tärkeintähän on se, että palvelee kaikkia. On iloinen asiakaspalvelija ja ottaa kaikki huomioon.
3. Mikä on parasta työssäsi?
Lapset ja työ. Minä tykkään työskennellä päiväkodin keittiössä.
4. Tuleeko mieleen jokin erityisen mukava asiakaskohtaaminen?
Kevättalvella yksi hoitaja tuli varta vasten kiittämään, että meillä on kaikki hyvin kun sinä olet tällä ja sinua kaivataan kun olet poissa. Se kiitos kyllä lämmitti mieltä kovasti ja on jäänyt mieleen.
5. Tuleeko mieleesi jokin haastava asiakaspalvelutilanne ja miten sellaisen hoidat?
Varmaan sellainen, kun sanotaan, että nyt ei ollut hyvää ruokaa. Otan palautteen vastaan ja selvitän asian. Palautteet käsitellään ja hoidetaan meillä yhdessä eteenpäin.
6. Mikä tuo ilon elämääsi?
Työ ja se, että minusta on mahtavaa olla servicalainen sekä perhe, eli oma poika ja mies. Hyvän mielen tuo myös se, että kaikki asiat elämässä ovat hyvin.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
16.6.2022 Kesäkuun uutiskirje julkaistu
9.6.2022 Servicalle on myönnetty Ekokompassi-sertifikaatti
3.6.2022 Varkauden apuväline- ja lääkintälaitehuollossa eletään mielenkiintoista ja työntäyteistä aikaa
25.5.2022 Varautumissuunnittelu varmistaa toiminnan muuttuvissa tilanteissa
13.5.2022 Servica valmistelee tukipalveluiden haltuunottoa
6.5.2022 Servican uusi toimitusjohtaja on Mika Takkinen
29.4.2022 Huhtikuun uutiskirje julkaistu
28.4.2022 JHL:n työnseisauksen 3. – 9.5.2022 vaikutukset Servican toimintaan
24.3.2022 JHL:n ja JYTY:n työnseisauksen vaikutukset Servican toimintaan
18.3.2022 JHL:n ja JYTY:n ilmoitus työnseisauksesta 29. – 30.3.2022