7.2.2020
HAASTATTELUSSA 2019 KUNNIAMAININNAN SAANEET ASIAKASPALVELIJAT
Paula Vilhunen työskentelee palveluvastaavana Suopursun päiväkodissa, jossa hän on työskennellyt vuodesta 2010 lähtien. Asiakkaamme kuvasivat Paulaa asiakaspalvelijaäänestyksessä seuraavasti: Keittiössä on aina siistiä ja puhdasta ja asiat hoituvat niin kuin pitääkin. Kaikki on aina valmiina ajallaan, puhtaus on huippuluokkaa ja kaikki on selkeässä järjestyksessä. Paula on huolellinen sekä tarkka ja voi luottaa, että asiat hoituvat, kun Paula niistä huolehtii.
1. Ketkä ovat asiakkaitasi?
Päiväkodin lapset ovat ne tärkeimmät asiakkaat ja tietysti hoitajat ja päiväkodin johtaja. Asiakkaitani ovat myös oma työkaveri Mervi ja muut päiväkodissa kävijät, kuten puheterapeutit ja huoltomiehet.
2. Mikä on mielestäsi tärkeintä hyvässä asiakaspalvelussa?
Tärkeintähän on se, että palvelee kaikkia. On iloinen asiakaspalvelija ja ottaa kaikki huomioon.
3. Mikä on parasta työssäsi?
Lapset ja työ. Minä tykkään työskennellä päiväkodin keittiössä.
4. Tuleeko mieleen jokin erityisen mukava asiakaskohtaaminen?
Kevättalvella yksi hoitaja tuli varta vasten kiittämään, että meillä on kaikki hyvin kun sinä olet tällä ja sinua kaivataan kun olet poissa. Se kiitos kyllä lämmitti mieltä kovasti ja on jäänyt mieleen.
5. Tuleeko mieleesi jokin haastava asiakaspalvelutilanne ja miten sellaisen hoidat?
Varmaan sellainen, kun sanotaan, että nyt ei ollut hyvää ruokaa. Otan palautteen vastaan ja selvitän asian. Palautteet käsitellään ja hoidetaan meillä yhdessä eteenpäin.
6. Mikä tuo ilon elämääsi?
Työ ja se, että minusta on mahtavaa olla servicalainen sekä perhe, eli oma poika ja mies. Hyvän mielen tuo myös se, että kaikki asiat elämässä ovat hyvin.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
27.9.2023 Ruokalistat ovat saaneet positiivista palautetta Suonenjoella
18.9.2023 Hävikkiä ehkäistään Servicalla monin tavoin
25.8.2023 Elokuun uutiskirje on julkaistu
15.8.2023 Ylijäämäruoan myynti on alkanut jälleen
24.7.2023 Anna hoitaa Neulasen päiväkodin tehtäviä pitkällä kokemuksella
11.7.2023 Harjulan viemärisaneeraus valmistui neljä kuukautta etuajassa
28.6.2023 Iisalmen välinehuollossa työskentelee pieni ja tiivis porukka
20.6.2023 Servica Oy:n käynti- ja postiosoite on muuttunut
15.6.2023 Kesäkuun uutiskirje on julkaistu
31.5.2023 Sonkajärvellä kaikki tuntevat toisensa ja yhteistyö sujuu hyvin