7.2.2020
HAASTATTELUSSA 2019 KUNNIAMAININNAN SAANEET ASIAKASPALVELIJAT
Paula Vilhunen työskentelee palveluvastaavana Suopursun päiväkodissa, jossa hän on työskennellyt vuodesta 2010 lähtien. Asiakkaamme kuvasivat Paulaa asiakaspalvelijaäänestyksessä seuraavasti: Keittiössä on aina siistiä ja puhdasta ja asiat hoituvat niin kuin pitääkin. Kaikki on aina valmiina ajallaan, puhtaus on huippuluokkaa ja kaikki on selkeässä järjestyksessä. Paula on huolellinen sekä tarkka ja voi luottaa, että asiat hoituvat, kun Paula niistä huolehtii.
1. Ketkä ovat asiakkaitasi?
Päiväkodin lapset ovat ne tärkeimmät asiakkaat ja tietysti hoitajat ja päiväkodin johtaja. Asiakkaitani ovat myös oma työkaveri Mervi ja muut päiväkodissa kävijät, kuten puheterapeutit ja huoltomiehet.
2. Mikä on mielestäsi tärkeintä hyvässä asiakaspalvelussa?
Tärkeintähän on se, että palvelee kaikkia. On iloinen asiakaspalvelija ja ottaa kaikki huomioon.
3. Mikä on parasta työssäsi?
Lapset ja työ. Minä tykkään työskennellä päiväkodin keittiössä.
4. Tuleeko mieleen jokin erityisen mukava asiakaskohtaaminen?
Kevättalvella yksi hoitaja tuli varta vasten kiittämään, että meillä on kaikki hyvin kun sinä olet tällä ja sinua kaivataan kun olet poissa. Se kiitos kyllä lämmitti mieltä kovasti ja on jäänyt mieleen.
5. Tuleeko mieleesi jokin haastava asiakaspalvelutilanne ja miten sellaisen hoidat?
Varmaan sellainen, kun sanotaan, että nyt ei ollut hyvää ruokaa. Otan palautteen vastaan ja selvitän asian. Palautteet käsitellään ja hoidetaan meillä yhdessä eteenpäin.
6. Mikä tuo ilon elämääsi?
Työ ja se, että minusta on mahtavaa olla servicalainen sekä perhe, eli oma poika ja mies. Hyvän mielen tuo myös se, että kaikki asiat elämässä ovat hyvin.
Alla näet uutisemme viimeisen kuuden kuukauden ajalta:
23.3.2023 Kiinteistö- ja siivouspalvelualan lakoilla ei ole vaikutusta Servican palveluihin
14.3.2023 Maaliskuun uutiskirje julkaistu
3.3.2023 Servican kotiateria-asiakkaiden palautekyselyn tulokset olivat erinomaiset
23.2.2023 Servican keskusvaraston tilannepäivitys ja tilaamisessa huomioitavat asiat
15.2.2023 Kuljetusalan lakon ja tukitoimien vaikutukset Servican toimintaan
8.2.2023 Servican keskusvaraston toimituksissa edelleen viivettä – toimitusmäärät kasvavat päivittäin
2.2.2023 Kaupan alan lakko voi vaikuttaa Servican ateriapalveluihin 6.2. alkaen
27.1.2023 Kunniamaininta asiakaspalvelijaäänestyksessä – laitoshuoltaja Päivi Kantanen
25.1.2023 Muutoksia Servica Oy:n yhteystietoihin
20.1.2023 Keskusvaraston toimituksissa edelleen toimitushäiriötä