Asiakastyytyväisyyskyselyt nyt käynnissä

Toteutamme 10. – 23.11.2025 asiakastyytyväisyyskyselyt tilaaja-asiakkaille sekä ruokaileville asiakkaille päiväkodeissa, peruskouluissa, lukioissa, sekä Kaarteen ja Hiliman lounasravintoloissa. Aiemmista vuosista poiketen tänä vuonna kyselyyn vastaavat kaikki päiväkotilaiset, peruskoululaiset ja lukiolaiset.

Kyselypohjamme on uudistunut, ja kyselyt toteuttaa Servican toimeksiannosta Vitec Roidu Oy.

  • Tilaaja-asiakkaiden kyselyn vastauslinkki toimitetaan kohderyhmän sähköpostiin 10.11. Viesti lähetetään vastaanottajille osoitteesta asiakaskokemus@servica.fi. Tilaajatyytyväisyyskysely kohdistetaan organisaation johdolle, sopimusyhteistyöhenkilöille sekä tilaaville käyttäjäasiakkaille, kuten päiväkodinjohtajille, rehtoreille ja osastonhoitajille. Osaa tilaaja-asiakkaista haastatellaan puhelimitse ja haastateltavat ovat saaneet kutsun erikseen.
  • Lounasravintoloiden (Hilima & Kaarre KYSillä) kyselyn vastauslinkki on saatavissa lounasravintoloiden mainoksista, Servican verkkosivuilta (www.servica.fi) ja Pohjois-Savon hyvinvointialueen Pulssi-intranetista.
  • Päiväkotien kyselyt toteutetaan sähköisesti päiväkodin sähköisen viestijärjestelmän kautta. Vastauslinkit on toimitettu päiväkotien yhteyshenkilöille, jotka vastaavat kyselyjen välittämisestä eteenpäin.
  • Peruskoulujen ja lukioiden oppilaat vastaavat kyselyyn Wilmasta / Eveosta saatavan vastauslinkin kautta. Vastauslinkki on saatavissa myös Servican (www.servica.fi), koulujen verkkosivuilta, sekä ruokaloiden mainoksista.

Vastaa tästä

Arvomme yhteystietonsa jättäneiden vastaajien kesken 30 euron S-ryhmän lahjakortteja.